9 هک فضای ذخیره سازی برای آشپزخانه های کوچک
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

01
از 09
با استفاده از شیشه های میسون یک شربت خانه ایجاد کنید
آشپزخانه میمیم جدید
Minimhomes.com
شربت خانه ندارید؟ مشکلی نیست می توانید از شیشه های سنگ تراشی برای ایجاد محل ذخیره سازی مورد نیاز روی یک دیوار خالی استفاده کنید.

شما می دانید که محصولاتی مانند آرد ، ماکارونی و حتی خوراکی های سگ چگونه در بسته بندی های مختلفی عرضه می شوند؟ Minim Micro House با ریختن هرکدام در یک ظرف شیشه ای جداگانه به اندازه کوارت ، نظم و ترتیب غذایی را برای ذخیره مواد غذایی خشک مانند اینها فراهم می کند.

سپس هر شیشه در یکی از دو قفسه آشپزخانه نشان داده شده در بالا قرار می گیرد. هر رک می تواند 25 شیشه سنگ تراشی به اندازه کوارت را در خود جای دهد.

02
از 09
یک گوشه کوچک را به گوشه ذخیره سازی آشپزخانه تبدیل کنید
گوشه آشپزخانه قبل
دختر خانگی DIY
DIY Home Girl یکی از سایتهای کوچک مورد علاقه من در فضای زندگی است. شیکاوی حیله گر پشت این وبلاگ هوشمندانه با افزودن فضای ذخیره سازی تخته های چوبی و فضای پیشخوان یک گوشه کوچک در آشپزخانه کوچک او تغییر شکل داد.

03
از 09
کشوی آشغال آشپزخانه خود را به یک قفسه ادویه تبدیل کنید
ادویه ها
komargallery / گتی ایماژ
کشوها می توانند ابزار سازمانی قدرتمندی باشند. تعیین یکی به عنوان قلم نگهدارنده برای شانس و انتهای تصادفی ، اتلاف عظیم املاک و مستغلات با ارزش در آشپزخانه است. همچنین شما را قادر می سازد تا درهم و برهمی جمع کنید.

دوست دارید آشپزی کنید؟ تبدیل کشوی ناخواسته به کشوی ادویه شاید راه بهتری باشد. این ایده نه تنها می تواند فضای کابینت را آزاد کند ، بلکه نگه داشتن ادویه های شما در یک مکان منظم و قابل دسترسی آسان می تواند آشپزی را آسان کند.

04
از 09
جزیره آشپزخانه ای که شراب را ذخیره می کند
جزیره آشپزخانه مرکزی
من جونز / Instructables.com
این جزیره آشپزخانه DIY توسط کاربر Instructables MeJones فضای اضافی را در هنگام ایجاد مکانی برای ذخیره حداکثر 18 بطری شراب فراهم می کند.

05
از 09
آشپزخانه قفسه باز
قفسه های چوبی و ظروف روی دیوار
پریوان وسانروک / گتی ایماژ
قفسه های باز یک راه حل ذخیره سازی هوشمند برای آشپزخانه های کوچک است که جای کابینت های آویز استاندارد ندارند. به عنوان یک جایزه ، قفسه هایی از این دست ، گرفتن ظروف ، لیوان ها و لیوان ها را آسان می کنند. تیم طراحی خانه ، چارلز و هادسون ، قفسه های باز را که در بالا نشان داده شده نصب کردند.

06
از 09
یک قفسه صفحه DIY
قفسه ظرف دیواری
الیور و زنگ
این صفحه دیواری DIY توسط Meg و Trevor در Oliver and Rust یک راه حل جذاب برای نگهداری وسایل با اندازه بزرگ مانند بشقاب و تخته های برش است.

07
از 09
شربت خانه نورد
انبار رولینگ
DIY Passion
ارین و دان از سایت ، وبلاگ نویسان هالیفاکس ، یک انباری نورد ایجاد کردند که می تواند در فضای بین دیوار آشپزخانه و یخچال قرار بگیرد.

08
از 09
قفسه ادویه مغناطیسی
praktiklyfunksional.com/
در اینجا ایده تند دیگری برای بهره برداری از فضای استفاده نشده وجود دارد. جسی از وبلاگ کاربردی تزئینات منزل ، عملی کاربردی ، یک قفسه ادویه مغناطیسی ایجاد کرد که در پشت در کابینت آشپزخانه قرار می گیرد.

به 9 از 9 زیر ادامه دهید.

09
از 09
یک سیستم ذخیره سازی که میز کوچک آشپزخانه را بسته بندی می کند
ذخیره سازی آشپزخانه IKEA Hackers
هکرهای ایکیا
این هک یک واحد قفسه بندی Ikea Expedit را به سیستم ذخیره سازی آشپزخانه تبدیل می کند که میز کشویی را بسته بندی می کند.

توجه: امسال ایکیا مجموعه Expedit را متوقف کرد. اما ترس نداشته باشید ، می توانید پروژه ای که در بالا نشان داده شده را با استفاده از م componentsلفه های سری Kallax Ikea انجام دهید.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/space-making-storage-hacks-for-small-kitchens-3017229





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: