5 مرحله برای یافتن سبک تزئین خود
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1. در مجلات بگردید
Pinterest نیز عالی است ، اما در آن واحد تصاویر بسیار زیبایی در Pinterest وجود دارد که به صفر رساندن سبکی که بیشتر به آن علاقه دارید دشوار است. درعوض ، صفحات مجله را یکی یکی ورق بزنید و عکسهای اتاق ها و خانه هایی را که بیشتر به سمت شما جذب می شوند ، پاره کنید. درست یا غلطی وجود ندارد - فقط آنچه را که دوست دارید پاره کنید! آنچه را پاره می کنید مطالعه کرده و اشتراکات مشترک تصاویر را شناسایی کنید.

2. یک مسابقه آنلاین انجام دهید
تعداد زیادی مسابقه آنلاین وجود دارد که برای کمک به شما در یافتن سبک تزئینات شما طراحی شده است. برای اوقات فراغت خود چند مسابقه به سبک طراحی انتخاب کنید. اگر به نتایج مشابهی ختم شوند ، شما قطعاً در مسیر درستی هستید. آنها سرگرم کننده هستند و واقعاً می توانند به شما کمک کنند سبک خود را تعریف کنید. من این یکی را از Houzz و این یکی را از Better Homes and Gardens توصیه می کنم.

رنگ و بافت موجود در سبک طراحی شما از کمد لباس شما نیز تقلید می کند.

3. به کمد لباس خود نگاه کنید
نگاهی سخت و خوب به لباسهای مورد علاقه خود بیندازید. به رنگها و بافت ها توجه کنید. آیا آنها بیشتر بی طرف هستند؟ در این صورت ، ممکن است شما یک پالت رنگی خنثی را برای خانه خود ترجیح دهید. آیا لباس های مورد علاقه شما با رنگ های زیاد و نقش های برجسته ساخته شده اند؟ اگر چنین است ، هنگام انتخاب پارچه برای خانه خود به دنبال ظاهری مشابه باشید.

4. به نمای بیرونی خانه ها توجه کنید
وقتی در اطراف شهر یا شهر خود می رانید ، چه خانه هایی قلب شما را به شدت تکان می دهد؟ آیا آنها خانه های آجری سنتی هستند ، یا مینیمالیستی و مدرن هستند؟ اگر خانه های مدرن را دوست دارید ، از خطوط تمیز و مینیمالیسم دکوراسیون منزل مدرن نیز لذت خواهید برد. اگر خانه های سنتی را دوست دارید ، احتمالاً عاشق مبلمان سنتی مانند مبل هایی با بازوی غلتک خواهید بود.

 

5- از دکوراسیون فعلی خود فهرست برداری کنید
در خانه خود قدم بزنید و یادداشت برداری کنید. در هر اتاق ، لیستی از مبلمان / هنر / لوازمی را که دوست دارید ، و یک لیست جداگانه از کسانی که آرزو می کنید جایگزین کنید ، تهیه کنید. سپس ، لیست چیزهایی را که دوست دارید مرور کنید تا مشترکات آنها را ببینید و موارد را یادداشت کنید. هر بار که خریدی برای خانه خود انجام می دهید ، آن لیست را با خود داشته باشید - این یک راهنمای عالی برای وفادار نگه داشتن شما به سبک شما خواهد بود!

 

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.livingwellspendingless.com/5-steps-for-finding-your-decorating-style/





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: