طراحی داخلی: آخرین معماری و اخبار
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در بیالال ونیز 2014 ، معمار و کیوریتور مشهور رم کولهااس یک موضوع نظمی غیرمعمول را انتخاب کرد. به جای کاوش در موضوعات اصلی که جامعه مدرن یا مظاهر آن را در حرفه معماری آزار می دهند ، موضوع این رویداد ، "مبانی" و نمایشگاه اصلی آن ، "عناصر معماری" ، به طور دقیق مبانی ساختمان ، عناصر ساده مورد استفاده را بررسی کرد توسط معماران روزمره برای طراحی های روزمره. به گفته کولهاس ، "معماری حرفه ای است که برای جمع آوری چیزها و نه برای برچیدن آنها آموزش دیده است. فقط با مشاهده عناصر معماری در زیر میکروسکوپ می توان ترجیحات فرهنگی ، پیشرفت های تکنولوژیکی ، تغییرات ناشی از تشدید مبادلات جهانی ، سازگاری های اقلیمی ، هنجارهای محلی و ، جایی درهم آمیخته ، ایده های معمار را که ساختار معماری را تشکیل می دهد ، شناخت. امروز."

هنگامی که ما به معماری در مقیاس کوچک با راه حلهایی می پردازیم که باید برای فضای محدود کارآمد باشد ، معماران باید عناصر خاصی از اهمیت حیاتی را داشته باشند تا امکان انعطاف پذیری و حرکت در فضاها و مبلمان را فراهم کند. در آپارتمان های کوچک ، انعطاف پذیری ارائه شده توسط محلول های نجاری خصوصاً ضروری است ، و به هر سطح اجازه می دهد تا چندین کاربری مانند محل ذخیره سازی یا درب را انجام دهد. اما به همان اندازه که همه چیز در زندگی روزمره ما وجود دارد ، ما معمولاً به این قطعات کوچک که سهولت فوق العاده ای را فراهم می کنند اهمیت زیادی نمی دهیم.

شما احتمالاً امروز بدون اینکه متوجه شوید از چندین لولا استفاده کرده اید. امروزه قیمت لولا آنقدر مقرون به صرفه است که به سختی هر خانه ای می تواند یک خانه داشته باشد. اما همیشه اینطور نبود. رواج لولاها موفق به تکامل ساخت و محبوبیت قطعات فلزی شد. دقیقاً مشخص نیست که چه کسی لولای درب را اختراع کرده است ، اما در درب های معبد سلیمان از اوایل عهد عتیق ذکر قطعات طلا وجود دارد. علیرغم تجسم یک مفهوم فوق العاده ساده ، که اجازه می دهد بخشی به چرخش در یک محور انجام شود ، لولا ها به مقدار تعجب آور فن آوری تعبیه شده نیاز دارند.

شما احتمالاً امروز بدون اینکه متوجه شوید از چند لولا استفاده کرده اید. قیمت منحصر به فرد لولا آنقدر مقرون به صرفه است که به سختی هر خانه ای می تواند یک خانه داشته باشد. اما همیشه اینطور نبود. رواج لولاها موفق به ساخت کامل و محبوب ترین قطعات فلزی شد. دقیقاً مشخص نیست که چه کسی لولای در را انتخاب کرده است ، اما در درب معلم سلیمان از اوایل عهد عتیق ذکر شده است که قطعات موجود وجود دارد. علیرغم تجسم یک مفهوم فوق العاده ساده است ، که اجازه می دهد بخشی از چرخش در یک محور انجام شود ، لولا به مقدار تعجب آور است فن آوری مورد نیاز شماست.

لولاها
لولا همان چیزی است که اجازه می دهد درب محوری شود. برای مبلمان ، سه مکانیزم اصلی لولا وجود دارد که با توجه به پوشش لبه ای که به آن ثابت شده متفاوت است:

روکش کامل: در اکثر موارد ، لبه کناری مبلمان را کاملاً بپوشانید.
نیم روکش: تا حدی بپوشانید. این اجازه می دهد تا ، برای مثال ، دو در روی یک کابینت قرار بگیرند.
Insert embed: این نوع به درها اجازه می دهد تا رو به کابینت قرار بگیرند.
این تصویر را ذخیره کنید!

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.archdaily.com/947153/hinges-and-slides-mobile-mechanisms-to-take-advantage-of-tiny-spaces





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: