نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1
آینه های نامرئی
تزئین با آینه
OreStudios
آینه آویزان در بالای دیوار در این خانه که توسط OreStudios مستقر در سیاتل طراحی شده است ، کمتر از یک معماری نامرئی است که به بازتاب نور از پنجره مجاور کمک می کند و به دیوار آجری شومینه سبکی می بخشد.

2
لایه بندی با آینه
تزئین با آینه
OreStudios
در این اتاق خواب که توسط OreStudios مستقر در سیاتل طراحی شده است ، یک آینه گرد که بالای کمد قدیمی قرار دارد آویزان شده است و با ایجاد لایه هایی از هنر و گل ، ابعاد و علاقه ایجاد می کند. آینه مانند یک لنگر عمل می کند که به اطراف اتاق نور می زند و می توان هنر و شاخه ها را به دلخواه عوض کرد.

3
دیوار لهجه سیاه با آینه
تزئین با آینه
دکور لکلر
برای جلوگیری از سنگین بودن دیوار اتاق ناهار خوری مشکی مات ، طراحان داخلی ساشا و ملیسا لکلر از Leclair Decor مستقر در اتاوا ، یک آینه بزرگ با قاب نازک و سیاه و سفید بزرگ اضافه کردند که نور را از فضای خنثی و در غیر این صورت روشن منعکس می کند ، و یک نقطه کانونی در ایجاد می کند. فرآیند.

 

4
روشن کردن یک دیوار لهجه
تزئین با آینه
Krytondra Mamou Photography / LA Designer Affair
از آینه ها همچنین می توان برای روشن کردن یک دیوار اشباع رنگی پررنگ ، مانند آینه شیشه ای هشت ضلعی با حالت خنک که بالای این کاناپه در این اتاق نشیمن رنگ آمیزی شده قرمز رنگ از LA Designer Affair آویزان شده است ، استفاده کرد.

5
روشن کردن دیوار گالری
تزئین با آینه
Krytondra Mamou Photography / LA Designer Affair
در یک دیوار مجاور در همین اتاق نشیمن از LA Designer Affair ، آینه های تزئینی کوچک - یک آینه چشم با الهام از پرنعمت و یک آینه گرد ساده - برای سبک سازی دیوار گالری از آثار هنری و تصاویر قاب سیاه و سفید استفاده شده است.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/

https://www.thespruce.com/decorating-with-mirrors-4142954



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

مشهورترین آنها به دلیل دیوارهای گچ بری سفید ، کاشی های سقفی سفالی قرمز و استفاده از لهجه های چوبی سنگین و روستایی ، خانه هایی به سبک حدیثه در دهه های گذشته در جنوب غربی ایالات متحده آمریکا - همچنین کالیفرنیا و فلوریدا - بسیار محبوب بوده اند. معماری hacienda که از ویژگی های بسیاری با معماری استعمار اسپانیا ، معماری اسپانیایی و معماری احیای استعمار اسپانیا برخوردار است ، سابقه طولانی در کشورهایی مانند اسپانیا و مکزیک دارد ، اما از سال های 1600 تا اواسط 1800 به ایالات متحده راه پیدا کرد.


اگرچه نزدیک به چهارصد سال در ایالات متحده خانه های به سبک حاشیه محبوب بوده است ، اما معماری حاشیه امروزی بسیاری از عناصر اصلی را حفظ کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معماری hacienda ، از جمله تاریخچه و عناصر معماری لازم ، در ادامه مطلب بخوانید.


تاریخچه معماری بواسیر
معماری Hacienda در اسپانیا و مکزیک اصل است ، جایی که یک سبک معماری سنتی با تکنیک های سنتی ساختمان در نظر گرفته می شود. قدمت قریب به چهارصد سال قبل ، خانه های سبک حاشیه نیز در ایالات متحده سابقه طولانی دارند. بین سالهای 1600 و اواسط 1800 ، مهاجران اسپانیایی خانه های خود را در ایالت هایی مانند کالیفرنیا ، آریزونا ، نیومکزیکو و فلوریدا ساختند زیرا در آنها آب و هوای گرمتر و خشک تری شبیه به میهن های خود داشتند.

از آنجا که مهاجران اسپانیایی مناطقی با آب و هوای مشابه اسپانیا و مکزیک را انتخاب کردند ، آنها توانستند سبک های سنتی خود را در ساخت خانه اجرا کنند - با منابع زیادی که در اسپانیا ، مکزیک و آب و هوای گرمتر در ایالات متحده موجود بود. برخی از منابع مشترک شامل خشت خشت ، ساخته شده از کاه و خاک رس (با گچ سفید تمام شده) و خاک رس قرمز برای کاشی های برجسته برج حاشیه بود.


دوره استعمار اسپانیا در اواسط دهه 1800 به پایان رسید ، اما خانه هایی به سبک حاشیه سنتی به عنوان یک سبک معماری محبوب در میان سازندگان خانه باقی مانده است. در طول دهه 1900 ، هنگامی که خانه های حشیش توسط جنبش احیای استعمار رواج بیشتری یافت ، بسیاری از سازندگان خانه ها ترجیح دادند خانه های خود را با مواد سنتی مانند خشت خشت و خاک رس بسازند ، نه اینکه از آنها به دلیل ضرورت استفاده کنند. در این مدت ، سبک های منطقه ای در خانه های حاشیه ظهور پیدا کرده اند ، اما هنوز هم بسیاری از عناصر اصلی را دارند.


عناصر ضروری
همانطور که قبلاً ذکر شد ، ممکن است برخی از تفاوت های جغرافیایی را در خانه های سبک حاشیه در سراسر کشور پیدا کنید ، اما بسیاری از آنها عناصر اصلی را حفظ کرده اند. برخی از ویژگی های معماری hacienda عبارتند از:

کاشی های سقف سفالی قرمز
یکی از قابل تشخیص ترین خصوصیات یک خانه به سبک شاه ماهی ، سقف کم ارتفاع با کاشی های دستی سفالی و سفالی است. کاشی ها به شکل نیمی از لوله هستند ، بنابراین می توانند هوای خنک را گرفته و به خانه منتقل شوند. از آنجا که سقف های سفالی مستعد نشت هستند ، برای محیط های گرم و خشک که در آن معماری حاشیه دیده می شود ، مناسب ترین آنها هستند.

دیوارهای گچ سفید
خانه های سنتی آیین همیشه دارای دیوارهای ضخیم و خشتی با گچ سفید بود. علاوه بر این که خشت یک ماده ساختمانی است که به راحتی در دسترس است ، دیوارهای ضخیم و سفید برای آب و هوای گرم و آفتابی ایده آل هستند. در روزهای آفتابی ، دیوارها می توانند هوای خنک را حفظ کنند. در شب ، آنها به آرامی گرمای جذب شده از خورشید را به خانه منتقل می کنند.

لهجه های چوبی روستایی
درهای چوبی سنگین و تیرهای چوبی در معرض ، معمولاً عناصری هستند که در خانه هایی به سبک حاشیه استفاده می شوند. از آنجا که دیوارهای گچ بری اغلب با تزئینات چوبی به پایان نمی رسند ، از تیرهای در معرض به عنوان تکیه گاه های دیواری و سقفی استفاده می شود. علاوه بر این ، آنها گرما و بافت را به دیوارهای داخلی و خارجی ساده حاشیه اضافه می کنند.

 

پنجره های کوچک با دوک
بیشتر خانه های به سبک حاشیه پنجره های بسیار کمی و بسیار کوچکی دارند. چرا؟ داشتن تنها چند پنجره کوچک باعث می شود نسیمی خنک به خانه وارد شود ، اما از گرم شدن بیش از حد نور مستقیم خورشید جلوگیری می کند. اگرچه خانه های سنتی آیین پنجره های شیشه ای در پنجره های خود ندارند ، اما بعید است که بسیاری از حاشیه های امروزی بدون آنها را پیدا کنید. از اسپیندل ها ، یک نوار سبک ، اغلب برای تزئین پنجره های حاشیه استفاده می شود.

حیاط ها
داخلی یا خارجی آن ، حیاط یکی از عناصر اصلی معماری آیین نامه است. خانه های سنتی حاشیه حیاط در مرکز خانه دارند - بنابراین صاحبان می توانند در داخل یا خارج از خانه آشپزی کنند ، در حالی که مقداری از گرمای تولید شده توسط پخت و پز را آزاد می کنند - اما حیاط های امروزی معمولاً در کنار یا پشت خانه هستند.

بایگانی
اگرچه خانه های به سبک حاشیه معمولاً نمای بیرونی بسیار ساده و بدون دکوراسیون کم و بدون هیچ دکوراسیون دارند ، اما طاق نماها یک عنصر معماری شیک به آن اضافه می کنند. آنها معمولاً در راهروهای خارج از حیاط یا حیاط های مازندران استفاده می شوند.

منبع: https://redpanel.co/

https://www.thespruce.com/what-is-hacienda-architecture-5075599



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1
succulentcity
گیاهان روی یک قفسه
کاشت گلدان / اینستاگرام
Succulent City با 348 هزار نفر دنبال کننده بزرگترین جامعه کاکتوس ها و آبدارهای اینترنت است. آنها نکات ، ترفندها ، راهنماها و الهام بخشی را در سراسر صفحه و وب سایت خود ارائه می دهند. هر عکس ارسال شده با الهام و زندگی رسیده است - مطمئنا این آب نبات برای انواع دوستداران گیاهان است.

2
earthychildren
در اتاق نشیمن پر از نور بکارید
sonia.handgefertigt / اینستاگرام
Earthy Children حسابی است که به نمایش 260K پیروان خود برای نحوه زندگی در سبزترین زندگی اختصاص داده شده است. از اتاق خواب های زیبا گرفته تا اتاق های نشیمن دقیقاً مانند این اتاق ، ایده های زیادی برای یک ظاهر طراحی شده برای خانه خود در این صفحه خواهید یافت.

3
hiltoncarter
گیاهان در لوله های آزمایش
hiltoncarter / اینستاگرام
هیلتون کارتر یک سبک گیاه و داخلی است. او همیشه زیباترین و خلاقانه ترین راه ها را برای داستان گفتن با گیاهان در خانه خود پیدا می کند. کارتر یکی دو چیز در مورد ایجاد محیط با گیاهان می داند و حساب او گواه استعداد او است.

4
idrinkandigrowthings
در گلدان صورتی بکارید
idrinkandigrowthings / اینستاگرام
یونیس هرناندز گیاهان آپارتمانی را دوست دارد. صفحه او جشن سرپرستی بهترین گیاهان از اطراف اینستاگرام است. او از قفسه هایی که با دقت طراحی شده تا زیبایی های گلدانی ، گیاهان و نحوه واقعی جلوه دادن آنها را می شناسد.

5
@هنوز_______
کاکتوسها در گلخانه
هنوز هم ______ / اینستاگرام
صفحه Janneke Lurrsema موزه ای از عکس های بسیار پیچیده است ، حدس می زنید ، از گیاهان آپارتمانی! خوراک او تأکید می کند که گیاهان آپارتمانی پیچیده ، شگفت انگیز و تقویت کننده می توانند باشند. آنها لایه ای از پیچیدگی و آرامش را به خانه ای اضافه می کنند که سایر وسایل دکور واقعاً نمی توانند.

6
@ olivra.houseplants
گیاهان خانگی a در کف کاشی
growplantshop / اینستاگرام
هوایی ، صلح آمیز و خوشامدگویی حال و هوایی است که از حساب گیاه Olivra Homedecor خواهید گرفت. خوراک آنها شاهکاری از عکسهای سرپرستی از بهترین حالت گیاهان از سراسر اینترنت است. ما گیاهان و کاشی هایی که روی آنها قرار دارد را می پرستیم.

7
earthwindandcactus
earthwindandcactus / اینستاگرام
Earthwindandcactus حسابی را اجرا می کند که به عنوان پرتره ای از "کنجکاوی های گیاه شناسی" و جشن کاکتوس ها است. صفحه آنها جذاب و گرم است و پس از مشاهده تصاویر آنها ، خواهید فهمید که چرا آنها اینقدر توسط کاکتوسها مسحور شده اند.

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.thespruce.com/best-instagrams-for-houseplants-4772067



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

حمام تریلیس بامبو
حمام الهام بخش تصویر زمینه بامبو سبز التقاطی عجیب و غریب
طراحی سارا بارتولومیو
این اتاق پودر تازه کننده با این کاغذ دیواری مایل به سبز بامبو انتخاب جسورانه ای را ایجاد می کند. این فضا با یک قاب پنجره سبز تازه ، پرده های بامبو و یک قاب آینه ای ظریف برجسته شده است ، این فضا هم غیر عادی و هم شخصی است.

اتاق پودر سبز با کاغذ دیواری بامبو سبز Trellis توسط Sarah Bartholomew Design ، از طریق Decor Pad


دوش آبشار سبک آبشار
تخته سنگ سنگ الهام حمام راه رفتن در آبشار دوش
کاشی Sognare
همه ما آرزو داشته ایم (و حتی بعضی از ما تجربه کرده ایم!) در زیر یک آبشار با طراوت در یک جنگل گرمسیری دوش بگیریم. این دوش حمام مجلل دارای یک احساس غار کوچک مخصوص در برخی از جزایر گرمسیری خصوصی است که دارای یک دیوار تخته سنگ و دیگری دیوار سنگی تراشیده و خشن است. این آبشار قطعاً تغییری نسبت به سرهای معمول باران است.

حمام توسط کاشی Sognare


حمام کوچک با دوش توپی
حمام الهام بخش کوچک اتاق مرطوب راه رفتن زیر دوش
تام فرگوسن
ریز به معنای این نیست که نمی تواند کار کند! این حمام به سبک اتاق مرطوب توالت را در فضای دوش قرار می دهد و باعث صرفه جویی در تعداد اتاق می شود. طاقچه هم به عنوان فضایی برای قرار دادن گیاه در نزدیکی پنجره و هم به عنوان محل نگهداری وسایل دوش عمل می کند. یک گیاه جلوه ای سبز و با طراوت می بخشد تا احساس بالینی کاشی سفید و خاکستری را تضاد دهد.

حمام مدرن Mid-Century توسط تام فرگوسن ، از طریق ویرایش خانه


حمام مدرن دهه 1960
الهام از حمام 60s حداقل سیاه و سفید مدرن
شان فنسی
لمس های الهام بخش 1960s برای این حمام ظریف است ، با این حال آنها توجه را می طلبند. آینه با گوشه های گرد و مدفوع با پاهای طلایی ابتدا بیرون می زند. سپس غلبه سیاه و سفید و خطوط هندسی قوی سینک استوانه ای و وان مستقل مکعبی وجود دارد.

حمام لوکس توسط Mim Design ، از طریق Homes To Love


حمام با کاشی لانه زنبوری
کاشی مترو شش ضلعی الهام بخش
دیوید فوسل
این حمام کوچک با کاشی لانه زنبوری فراوانی که دارد ، منگنه های شیرینی زیادی دارد. شکل کاشی به وسیعتر نشان دادن اتاق کمک می کند ، که انتخاب بسیار خوبی برای چنین فضای باریکی است. و شیرهای برنجی فقط کمی لمس عسل را به کل اضافه می کنند.

سرویس بهداشتی کوچک توسط David Foessel برای معماری Septembre ، از طریق My Domaine


حمام با حداکثر ذخیره سازی قفسه
حمام الهام بخش سفید ذخیره سازی سنتی
اشلی ویتاکر
بهترین چیز در مورد این حمام سفیدی خنک ، سنتی یا نور عالی آن نیست. آنچه واقعاً ما را مورد توجه قرار می دهد فضای ذخیره سازی هوشمندانه بالای وان است که دقیقاً در مکان مناسب برای گرفتن حوله پس از حمام آرامش بخش است.

حمام سنتی توسط اشلی ویتاکر ، از طریق Houzz


حمام شیک با صندلی شفاف
الهام از حمام غرور مرمر با طراحی مدرن
Talbot Cooley Interiors
این حمام شیک ، براق و فوق العاده مدرن از سنگ مرمر سفید و خاکستری در صفحات میز و کف بسیار استفاده می کند. اما بهترین جزئیات صندلی لوسیت شفاف آن است که مشخصه ای از طراحی مدرن دهه 1960 است و برای سلیقه امروز به روز شده است.

Vanity ساخته شده در خاکستری با صندلی Lucite Klismos توسط Talbot Cooley Interiors ، از طریق دکور پد


حداقل حمام روستیک
الهام از حمام حداقل مدرن
چه خانه ای شگفت انگیز
حمام برای جلوه عالی نیازی به اسراف ندارد. این دستشویی مروارید و روستایی با داشتن نردبان چوبی برای حوله ها ، کف بتونی و غرور باز چوب ، بهترین بهره را از کمترین دکوراسیون ممکن می برد. آینه بدون قاب به سبک استخوان های برهنه می افزاید.

عکس بدون اعتبار در What A Wonderful Home

 


حمام صنعتی با درب سیاه و کاشی موزاییک
الهام بخش حمام کنتراست کاشی مشکی کوچک
طراحی کتی مارتینز
رنگ آمیزی سیاه و سفید این درب حمام باعث شده است که این حمام از بقیه برجسته باشد. با وجود مقدار زیادی سفید برای دور زدن ، درب تضاد خوشایند را ایجاد می کند. جلوه های نهایی به سبک صنعتی (روشنایی ، شیرهای برنجی و لوله کشی در معرض دید) شخصیت خاصی به آنچه می توانست یک حمام سفید خسته کننده باشد ، می بخشد.

حمام اوکلند توسط کتی مارتینز

منبع: https://redpanel.co/mag/bedroom-decoration/

https://www.thespruce.com/bathroom-design-ideas-and-inspiration-4101873



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1
Velvet Is In دعوت (و حیوان خانگی دوستانه)
تخت خواب مخمل آبی
خانه هیپسترها
مخمل فقط برای اتاق نشیمن نیست. این یک روش خیره کننده و رمانتیک برای افزودن جلوه جذاب به اتاق خواب با یک صفحه سر یا پرتاب بالش است. ما عاشق این هستیم که این پارچه در برابر سایش بایستد و این به خصوص برای صاحبان حیوانات اهلی حیوان خانگی یک انتخاب عالی است زیرا تمیز کردن آن آسان است.

2
زمان سبز شدن است
آینه پوشیده از اکالیپتوس
سقوط برای DIY
با عرض پوزش ، نارنجی ها و زردها ، سبز در حال حاضر در کانون توجه قرار دارد - از سال گذشته ، کاربران Pinterest در حال صرفه جویی و جستجوی سبزه 101٪ بیشتر هستند. در حالی که طرح های رنگی سنتی پاییزی دوست داشتنی هستند ، ترکیب اکالیپتوس ، شمشاد یا پیچک در خانه شما در پاییز امسال راهی آسان و تازه برای استقبال در فصل جدید است.

3
سبزی همه جا است
قطعه مرکزی شکرگذاری با کدو تنبل و گیاهان
شیروانی سنگی
آغوش خنثی و سبز در این فصل به معنی بوسیدن کدو تنبل و خداحافظی برگ نیست. خرید کدو تنبل و کدو تنبل با رنگ های مختلف یا رنگ آمیزی آنها با رنگ های خنثی و روشن راهی خیره کننده برای نشان دادن نعمت پاییز امسال است.

4
فانوس هایی برای گرما و زیبایی
شومینه با فانوس بالای آن
Planete Deco
وقتی هوا سرد می شود ، چیزی بهتر از شومینه ها و شمع های گرم وجود ندارد. در این فصل ، همه به فانوس های ستونی ساده متوسل می شوند تا خانه های خود را تزئین کنند ، 39 درصد نسبت به سال گذشته. در حالی که فانوس های سبک مراکشی دوست داشتنی هستند ، این پاییز کاملاً ساده و ظریف است. چند فانوس ستونی شیشه ای برای میز ناهار خوری یا فضای زندگی شما باعث می شود خانه شما دنج و دلپذیر باشد.

5
فضایی ساده و زیبا
فانوس های ستونی
Greg Finck Photography / کیک 100 لایه
اگر واقعاً می خواهید این ظاهر را به سطح بالاتری برسانید ، آستر گذرگاه یا ایوان خود با فانوس های شیشه ای با کمترین تلاش فضای شیک و مجلل شما را احساس می کند. استفاده از چراغ های چای که با باتری کار می کنند روشی عالی برای ایجاد امنیت در کودکان و حیوانات اهلی است.

6
پارچه گل و لای همه جا
دکور پارچه گلی در یک اتاق
قدیمی جدید
پارچه های گلی شیبوری ، نیلی رنگ و خنثی در Pinterest هم اکنون بسیار گسترده هستند ، که 550 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. بازی نساجی خود را در این فصل آغاز کنید و ابتدا به پارچه های گلی بروید. از بالش پرتاب تا پتو گرفته تا فرش ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید از این روند دکور تحت تأثیر آفریقا استفاده کنید.

7
پارچه گل و لای بیشتر
بالش های گلی
خانه هفت
سعی کنید چند بالش بزنید (در اینجا یک آموزش از The Painted Hive است) تا پارچه گل را در پاییز نشان دهید. پارچه های گلی خنثی را با فضای سبز و فانوس ها جفت کنید و در پاییز خانه ای مد روز و جذاب خواهید داشت.

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/fall-home-decor-trends-from-pinterest-4151778



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

برای بیشتر ما ، زمانی می رسد که به طراحی اتاق نشیمن خود نگاه می کنیم و دیگر آن جلوه و جلای مورد نظر ما را ندارد. شاید شما چند سال پیش روندی را اتخاذ کرده باشید که اکنون احساس بیات و منسوخ شدن می کند ، یا شاید شخصی را به خانه خود اضافه کرده اید که وسایل کمتر از ایده آل را به همراه خود آورده است. صرف نظر از استدلال شما ، اکثر افراد در مرحله ای یا مرحله دیگر برای یک طراوت سبک آماده هستند.

اما دانستن اینکه شما می خواهید اتاق نشیمن را به روز کنید بسیار متفاوت از دستیابی به آن است. خوشبختانه ، تغییرات کمی وجود دارد که شما می توانید در فضای خود ایجاد کنید تا بدون نیاز به سرمایه گذاری در کارهای گران قیمت مبلمان یا رنگ آمیزی ، ظاهر شما کاملا تغییر شکل دهد. به روزرسانی های ساده زیر برای استفاده ساده است و شما را عاشق فضای خود می کند.


01
از 07
بالشهای پرتابی خود را بالا ببرید
هال
متصدی سبک
یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای تغییر در طراحی اتاق نشیمن ، به روزرسانی بالش های پرتاب است. این لهجه ها اغلب اولین چیزهایی هستند که افراد هنگام ورود به فضایی متوجه می شوند و این قدرت را دارند که با رنگ ، سبک و شخصیت بیشتری به ظاهر شما تزریق کنند.

اگر در حال حاضر بالش های تک رنگ را تکان می دهید ، الگوهای جذاب را انتخاب کنید ، مانند نمونه هایی که از Style Curator به نمایش درآمده است. همچنین می توانید با بافت های مختلف مانند حاشیه و چرم بازی کنید تا ابعاد بیشتری به طرح خود بیفزایید.

02
از 07
فرش خود را تغییر دهید
هال
همه دختران
فرش ها مهارت بستن یک طرح را به هم دارند ، بنابراین خواه فرش اضافه کنید جایی که آنجا نبوده و یا لباس خود را با یک مدل جدید عوض کنید ، این راهی بدون شک برای تزریق ظاهر شما به زندگی جدید است.

و زیبایی این ایده این است که انواع بی پایان برای انتخاب وجود دارد. یک فرش طرح دار پشمالو ، مانند این فرش از The Everygirl ، گرما و فتنه را به ظاهر شما می بخشد در حالی که یک فرش تخت و تک رنگ ، تعریف می کند.

03
از 07
دیوارهای خود را به روز کنید
دیوارهای اتاق نشیمن
kismethouse / اینستاگرام
دیوارهای شما هنگام تعریف طراحی شما قدرت زیادی را جمع می کنند. اما این بدان معنا نیست که شما باید کل اتاق را دوباره رنگ کنید تا تأثیر بگذارد. تغییر ساده دکوراسیون دیوار کافی است تا یک تغییر بزرگ ایجاد کنید.

اگر در حال حاضر دیوار گالری دارید ، در نظر بگیرید که آن را با یک قطعه بزرگ بیانیه هنری جایگزین کنید. یا اگر با آینه کار می کنید ، آن را با یک گالری برجسته پیچیده عوض کنید ، مانند این طرح ازkismethouse در اینستاگرام.

04
از 07
مبلمان خود را مرتب کنید
هال
کهربا داخلی
آنچه در این ایده بسیار جالب است این است که شما نیازی به افزودن چیز جدید به فضای خود ندارید. با مرتب سازی ساده مبلمان ، می توانید ظاهر و احساس اتاق نشیمن خود را کاملاً متحول کنید.

هنگام تنظیم مجدد ، توجه داشته باشید که به وزن بصری توجه داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر یک وسیله بزرگ در یک طرف اتاق دارید ، آن را با یک مورد مشابه بزرگ یا یک دسته از وسایل کوچک در طرف دیگر متعادل کنید. این اتاق توسط Amber Interiors کاملاً نمونه این رویکرد است.

به 5 از 7 زیر ادامه دهید.

05
از 07
Vignette میز قهوه خود را به روز کنید
میز قهوه اتاق نشیمن
همه دختران
میز قهوه خوری شما اساساً اتاق نشیمن شما است ، بنابراین به روزرسانی ظاهر میز قهوه خود - یا در وهله اول ایجاد یک میز - راهی عالی برای تازه سازی ظاهر شماست.

نگاه شما یا چیزهایی که روی آن قرار می دهید ، برای تأثیرگذاری نیازی به جزئیات ندارد. چیدمان ساده چند مورد متفکر ، مانند شمع و گل های تازه در یک سینی زیبا ، مانند این ظاهر از The Everygirl ، تمام چیزی است که برای بالا بردن طرح شما لازم است.

به 6 از 7 زیر ادامه دهید.
06
از 07
برخی از قفسه ها را سوار کنید
قفسه های اتاق نشیمن
ohmydearblog / اینستاگرام
قفسه ها اضافه شده ای عالی به اتاق نشیمن شما هستند زیرا در هنگام نمایش موارد مورد علاقه شما برای نشان دادن شخصیت و حساسیت سبک شما ، هیچ فیلم مربعی را اشغال نمی کنند.

شما می توانید قفسه های کوچک را تکان دهید تا ضربات ناکافی کمی به نمایش درآید و به ظاهر خود حرکت دهید. یا می توانید مجموعه ای از قفسه های شناور را در گوشه ای قرار دهید تا مجموعه ای منسجم از دکورهای مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید ، مانند این مثال از @ the.beautyrevival در اینستاگرام.

به 7 از 7 زیر ادامه دهید.
07
از 07
مقداری سبز اضافه کنید
گیاهان اتاق نشیمن
قدیمی جدید
بسیاری از افراد از توانایی گیاهان برای ایجاد تأثیر شیک چشم پوشی می کنند ، اما سبز هرگز نتواند زندگی (چه به معنای واقعی و چه به صورت تصویری) را به یک طرح اضافه کند. به علاوه ، این یکی از معدود گزینه های دکور است که واقعاً می تواند با هر زیبایی شناسی کار کند.

یکی از جنبه های جالب این ایده این است که روش های نامحدودی برای سبک دادن به دوستان گیاه خود وجود دارد. مینیمالیست ها از فقط چند گیاه مرتب شده روی میز یا در پنجره آویزان بهره می برند در حالی که کسانی که به زیبایی بیشتری پایبند هستند می توانند به وفور به آنها اضافه کنند ، مانند این طرح که توسط Old Brand New به اشتراک گذاشته شده است.

منبع: https://redpanel.co/mag/

https://www.thespruce.com/small-living-room-upgrades-4176541



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

01

منظم شوید
سازمان دیواری در راهرو
جزئیات وبلاگ
از هر اینچ مربع استفاده کنید. فقط به این دلیل که کمد سالن جلویی ندارید یا فضای معتبری ندارید ، به این معنی نیست که باید وسایل خود را روی اولین سطحی که می بینید بیندازید. از جزئیات بلاگ نشانه بگیرید و "با بیشترین کارایی ممکن" را با یک سازمان دیواری بسته بندی کنید. یک علامت عجیب و غریب یا یک اثر هنری مورد علاقه هرکسی را که اتفاق بیفتد جذاب می کند

02

یک دیوار گالری ایجاد کنید
قاب عکس در راهرو
سبک در خانه
ممکن است بعضی ها یک راهرو خالی ببینند ، اما ما یک گالری را می بینیم که فقط منتظر اتفاق است. آویختن پرتره ها ، عکس ها و کارهای هنری خانوادگی یک راه حل ساده برای ایجاد جلوه ای شخصی به مسیر شما است. انتخاب فریم های هماهنگ در یک رنگ ، مانند آنچه در این راهرو طولانی از Style at Home مشاهده می کنیم ، یک نگاه منسجم ایجاد می کند.

03

با کاغذ دیواری راه راه پررنگ شوید
تصویر زمینه راهرو راه راه
بریتنی آمبریج از طریق دومینو
آیا به دنبال راهی برای اثرگذاری در برابر شکست فوری هستید؟ سالن های خود را به صورت راه راه بچرخانید. سیاه و سفید کلاسیک است. یا برای یک پاپ اضافی با ترکیب رنگ سرگرم کننده بازی کنید. برای اجاره دهندگان و انواع بلاتکلیف؟ کاغذ دیواری قابل جابجایی وجود دارد! (P.S. در اینجا 10 مارک پوست و چسب وجود دارد که باید بدانید).

04

یک لبه تصویر اضافه کنید
لبه تصویر در راهرو
کالوی
دیوارهای برهنه التماس می کنند برای پیتزا. برآمدگی تصویر عالی است! فراتر از فقط عکس ها ، می توانید خرده ریزها و لحظه های معناداری را به نمایش بگذارید. بیشتر می خواهید؟ جلوه را با چاپهای قاب شده تقویت کنید.

05

آن را در جهت مدرن قرار دهید
نیمکت ذخیره سازی در راهرو
کلبه پد لیلی
طرفدار زیبایی شناسی مدرن هستید؟ رنگ های خنثی تکمیل کننده ، کف پوش های براق ، الگوهای هندسی و قطعات لهجه سرپرستی یک جریان معاصر و خنک را ایجاد می کنند. به مکانی برای ذخیره کردن موارد نیاز دارید؟ در یک نیمکت ذخیره سازی تعویض کنید.

 

06

با Accuerements مختصر باشید
طراحی راهرو با الهام از پاریس
MyDomaine
به این راهرو الهام گرفته از پاریس "بونجور" بگویید. دیوارهای سفید و کف های چوبی سبک یک تخته سنگ تمیز است. جذابیت فرانسوی را با یک دونده شطرنجی ، گلدان پر از شکوفه و هنر قاب دار تزریق کنید. Très شیک!

 

07

فضا را با آینه گسترش دهید
استقبال از طراحی راهرو
شان لیچفیلد از طریق Homepolish
آینه گرد و کنسول باریک بهترین دوست ساکن آپارتمان است. اما حرف ما را قبول نکنید ورودی خوشامدگویی این پد لیسانس ، طراحی شده توسط نیکول واتس اثبات انکارناپذیری است.

 

08

همه چیز را با پوشش دیوار گیاهان زنده کنید
پوشش دیوار گیاه شناسی در راهرو
Planete Deco
چیدمان های ناجور اغلب به هم می ریزند زیرا صاحبان خانه برای تعیین صحیح آنها تلاش می کنند. چالش پذیرفته شد! یک سالن شسته و رفته را با یک دیوار پوششی گیاهان جسورانه لباس کنید فکر کنید: تاک های انگور ، درختان نخل ، برگ موز و گل های گلدار.

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/hallway-decor-ideas-4172489



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

دورمر پنجره ای است که به طور معمول در سقف شیب دار به صورت عمودی تنظیم می شود. خوابگاه سقف مخصوص به خود را دارد که ممکن است تخت ، قوسی ، لگن ، نوک تیز یا تزئین شده باشد. پنجره های جابجایی ممکن است در سقف یا دیوار تعبیه شده باشند و دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند. نوع سقف در خوابگاه ممکن است سقف بزرگتر یا سایر جزئیات معماری خانه را تکمیل کند. جابجایی ها می توانند زیبایی و زیبایی را به خانه شما بیفزایند ، یا ممکن است در نهایت باعث خنده آور نشان دادن خانه شما شود ، بنابراین باید با دقت در نظر بگیرید که چه موقع و کجا آنها را اضافه کنید.

به این نمونه از خوابگاه های دوره های مختلف معماری در طول تاریخ نگاهی بیندازید.

 

 

 

01

چشم های یک مسکن
هفت خوابگر و سه دودکش در سقف ولزی قرن شانزدهم
LatitudeStock / گتی ایماژ
خوابگاه هایی که در اینجا نشان داده شده اند ، هرکدام دارای سقف شیروانی هستند ، از میخانه ای به نام The Myddelton Arms هستند. این خوابگران برجسته و محبوب قرن 16 در شهر روتین در قرون وسطی واقع در شمال ولز واقع شده اند و به عنوان "چشم روتین" شناخته می شوند.

برای قرن ها ، پنجره ها به عنوان "چشم" یک خانه شناخته می شدند. مانند دودکش ، درب های سقفی بخشی از سقف نیستند اما از پشت بام می چسبند. برخی از درب خواب ها ، به نام دوربان های دیواری ، از لبه سقف قرنیز می چسبند.

اساساً ، خوابگاه ها "سازه های لعاب دار" هستند ، به این معنی که پنجره هستند. در حقیقت ، آنها گاهی اوقات لوکارن (lucarne) نامیده می شوند ، واژه ای فرانسوی برای "نورگیر". شیروانی بالای دراور را سر دورمر می نامند و غالباً به شکل فونداسیون است.

برای نصب دراور در خانه خود ، به جای سقف با یک متخصص پنجره و استاد نجاری تماس بگیرید.

02

چرا دورمر اضافه کنید؟
خانه ای یک طبقه در مجاورت خیابان ، ایوان جلویی با عرض کامل ، در خوابگاه شیروانی
فیلیپ اسپیرز / گتی ایماژ
دوربان ها می توانند زیبایی و جذابیت خارجی و داخلی داشته باشند. در قسمت داخلی ، ممکن است تاریک باشد ، فضای اتاق زیر شیروانی می تواند با یک پنجره خالی قابل سکونت شود. یک سرویس بهداشتی اضافی را می توان با یک خوابگاه که درون یک اتاق خواب بزرگ قرار گرفته است ، بزرگ کرد. علاوه بر فضای اضافی برای یک خانه ، نور طبیعی و تهویه می تواند فضای داخلی را جذابتر و سالمتر کند.

از خارج ، یک خوابگاه می تواند سبک های خاصی از خانه را تعریف کند - Neo-colonial and Colonial Revival، Stick Style، Chateauesque، Second Empire و American Foursquare همگی سبک های خانه هستند که به طور کلی در طراحی های خود یک dormer دارند. همچنین ، یک خواب آور می تواند به یک خانه افقی گرا احساس ارتفاع دهد ، به خصوص اگر خانه در نزدیکی یک خیابان واقع شده باشد. در صورت طراحی صحیح ، یک جاسوسی می تواند جزئیات معماری را در بدنه خانه برجسته کند - پیچ دستی ویکتوریا ، زیراندازها ، و حتی شباهت و تقارن پنجره را می توان با یک خوابگاه همفکر افزایش داد.

اجتناب از دروازه بان دروغین
مانند کابین های لوازم آرایشی که بدون عملکرد بالای سقف قرار می گیرند ، خوابگاه کاذب نیز روند رو به رشدی است ، به ویژه در املاک و مستغلات تجاری جدید. در تلاش برای تقلید از یک سبک خاص استعماری در شهر زادگاه ، واحدهای بولدوز بدون شکستن سقف به سقف متصل می شوند. خواب آورهای دروغین ممکن است از تناسب زیادی برخوردار باشند - چه خیلی بزرگ و چه خیلی کوچک - و غیر طبیعی به نظر برسند. مصنوعی بودن جوامع برنامه ریزی شده مانند جشن ، فلوریدا ، تا حدودی به دلیل این نوع جزئیات ساختگی جعلی است.

03

دورمر از خوابگاه می آید
فضای داخلی اتاق خواب دوجداره ، اتاق خواب با سقف زاویه دار
استودیوهای تصویر / تصاویر UpperCut / گتی ایماژ
کلمه "دورمر" از همان ریشه کلمه "خوابگاه" می آید که هر دو از واژه لاتین dormitorium به معنی "مکانی برای خواب" گرفته شده است. بنابراین جای تعجب نیست که فضاهای اتاق زیر شیروانی اغلب به اتاق خواب های اضافی با یک درامور تبدیل می شوند تا با پنجره شیروانی از تهویه عبور کنند. خوابگاه های اصلی ممکن است در یک خانه بزرگ قدیمی برای اسکان کارگران خانگی که در آن زندگی می کنند ساخته شده است.

04

فضای حمام
توالت کوچک و سینک ظرفشویی در زیر پنجره های 9 تخته از فضای داخلی اتاق خواب
نیکلز آلیستر / گتی ایماژ
علاوه بر محوطه های خواب اضافی ، فضای داخلی اضافی ایجاد شده توسط یک خوابگاه با اختراع لوله کشی داخل خانه تغییر دیگری پیدا کرد. حمام ها برای ایستادن به فضای اصلی احتیاج دارند و درب منزل اجازه می دهد تا این ارتفاع بالاتر از توالت ، سینک ظرفشویی یا وان اضافه شود. این به فضای اتاق زیر شیروانی اجازه می دهد تا حمامی برای مجموعه اصلی یا به عنوان حمام اضافی برای خانه داشته باشد.

05

گزینه های داخل فضا و پنجره
یک دختر نوجوان با تبلت دیجیتال در صندلی پنجره dormer alcove
تصاویر قهرمان / گتی ایماژ
میزان نور و تهویه موجود در خوابگاه تابعی از تصورات است. پنجره ها می توانند با پنجره های دیگر خانه مطابقت داشته باشند ، یا ممکن است شیشه پنجره خوابیده را شیک تر کنید ، مانند شیشه های رنگی یا شکل غیر سنتی. ممکن است پنجره ها ثابت باشند یا بتوانند طوری باز شوند که امکان تهویه فراهم شود.

06

دروازه بان های گیبل
طوفان مخصوصاً در دهه 1950 در طراحی خانه های Cape Cod از رونق ساخت و ساز ساختمان در قرن میانه آمریکا محبوبیت داشتند. هیچ چیز فانتزی با این اضافات وجود ندارد - اتاق خواب های ساده سقف شیروانی که برای افزودن نور ، هوا ، فضا و تقارن به خانه آمریکایی کار می کنند. سقف شیروانی توسط دو بخش شیب دار که در یال بالا قرار دارند تشکیل می شود و به شکل یک مثلث در می آید.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

https://www.thespruce.com/what-is-a-dormer-photo-glossary-4084343



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

01
از 09
با استفاده از شیشه های میسون یک شربت خانه ایجاد کنید
آشپزخانه میمیم جدید
Minimhomes.com
شربت خانه ندارید؟ مشکلی نیست می توانید از شیشه های سنگ تراشی برای ایجاد محل ذخیره سازی مورد نیاز روی یک دیوار خالی استفاده کنید.

شما می دانید که محصولاتی مانند آرد ، ماکارونی و حتی خوراکی های سگ چگونه در بسته بندی های مختلفی عرضه می شوند؟ Minim Micro House با ریختن هرکدام در یک ظرف شیشه ای جداگانه به اندازه کوارت ، نظم و ترتیب غذایی را برای ذخیره مواد غذایی خشک مانند اینها فراهم می کند.

سپس هر شیشه در یکی از دو قفسه آشپزخانه نشان داده شده در بالا قرار می گیرد. هر رک می تواند 25 شیشه سنگ تراشی به اندازه کوارت را در خود جای دهد.

02
از 09
یک گوشه کوچک را به گوشه ذخیره سازی آشپزخانه تبدیل کنید
گوشه آشپزخانه قبل
دختر خانگی DIY
DIY Home Girl یکی از سایتهای کوچک مورد علاقه من در فضای زندگی است. شیکاوی حیله گر پشت این وبلاگ هوشمندانه با افزودن فضای ذخیره سازی تخته های چوبی و فضای پیشخوان یک گوشه کوچک در آشپزخانه کوچک او تغییر شکل داد.

03
از 09
کشوی آشغال آشپزخانه خود را به یک قفسه ادویه تبدیل کنید
ادویه ها
komargallery / گتی ایماژ
کشوها می توانند ابزار سازمانی قدرتمندی باشند. تعیین یکی به عنوان قلم نگهدارنده برای شانس و انتهای تصادفی ، اتلاف عظیم املاک و مستغلات با ارزش در آشپزخانه است. همچنین شما را قادر می سازد تا درهم و برهمی جمع کنید.

دوست دارید آشپزی کنید؟ تبدیل کشوی ناخواسته به کشوی ادویه شاید راه بهتری باشد. این ایده نه تنها می تواند فضای کابینت را آزاد کند ، بلکه نگه داشتن ادویه های شما در یک مکان منظم و قابل دسترسی آسان می تواند آشپزی را آسان کند.

04
از 09
جزیره آشپزخانه ای که شراب را ذخیره می کند
جزیره آشپزخانه مرکزی
من جونز / Instructables.com
این جزیره آشپزخانه DIY توسط کاربر Instructables MeJones فضای اضافی را در هنگام ایجاد مکانی برای ذخیره حداکثر 18 بطری شراب فراهم می کند.

05
از 09
آشپزخانه قفسه باز
قفسه های چوبی و ظروف روی دیوار
پریوان وسانروک / گتی ایماژ
قفسه های باز یک راه حل ذخیره سازی هوشمند برای آشپزخانه های کوچک است که جای کابینت های آویز استاندارد ندارند. به عنوان یک جایزه ، قفسه هایی از این دست ، گرفتن ظروف ، لیوان ها و لیوان ها را آسان می کنند. تیم طراحی خانه ، چارلز و هادسون ، قفسه های باز را که در بالا نشان داده شده نصب کردند.

06
از 09
یک قفسه صفحه DIY
قفسه ظرف دیواری
الیور و زنگ
این صفحه دیواری DIY توسط Meg و Trevor در Oliver and Rust یک راه حل جذاب برای نگهداری وسایل با اندازه بزرگ مانند بشقاب و تخته های برش است.

07
از 09
شربت خانه نورد
انبار رولینگ
DIY Passion
ارین و دان از سایت ، وبلاگ نویسان هالیفاکس ، یک انباری نورد ایجاد کردند که می تواند در فضای بین دیوار آشپزخانه و یخچال قرار بگیرد.

08
از 09
قفسه ادویه مغناطیسی
praktiklyfunksional.com/
در اینجا ایده تند دیگری برای بهره برداری از فضای استفاده نشده وجود دارد. جسی از وبلاگ کاربردی تزئینات منزل ، عملی کاربردی ، یک قفسه ادویه مغناطیسی ایجاد کرد که در پشت در کابینت آشپزخانه قرار می گیرد.

به 9 از 9 زیر ادامه دهید.

09
از 09
یک سیستم ذخیره سازی که میز کوچک آشپزخانه را بسته بندی می کند
ذخیره سازی آشپزخانه IKEA Hackers
هکرهای ایکیا
این هک یک واحد قفسه بندی Ikea Expedit را به سیستم ذخیره سازی آشپزخانه تبدیل می کند که میز کشویی را بسته بندی می کند.

توجه: امسال ایکیا مجموعه Expedit را متوقف کرد. اما ترس نداشته باشید ، می توانید پروژه ای که در بالا نشان داده شده را با استفاده از م componentsلفه های سری Kallax Ikea انجام دهید.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/space-making-storage-hacks-for-small-kitchens-3017229



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1. در مجلات بگردید
Pinterest نیز عالی است ، اما در آن واحد تصاویر بسیار زیبایی در Pinterest وجود دارد که به صفر رساندن سبکی که بیشتر به آن علاقه دارید دشوار است. درعوض ، صفحات مجله را یکی یکی ورق بزنید و عکسهای اتاق ها و خانه هایی را که بیشتر به سمت شما جذب می شوند ، پاره کنید. درست یا غلطی وجود ندارد - فقط آنچه را که دوست دارید پاره کنید! آنچه را پاره می کنید مطالعه کرده و اشتراکات مشترک تصاویر را شناسایی کنید.

2. یک مسابقه آنلاین انجام دهید
تعداد زیادی مسابقه آنلاین وجود دارد که برای کمک به شما در یافتن سبک تزئینات شما طراحی شده است. برای اوقات فراغت خود چند مسابقه به سبک طراحی انتخاب کنید. اگر به نتایج مشابهی ختم شوند ، شما قطعاً در مسیر درستی هستید. آنها سرگرم کننده هستند و واقعاً می توانند به شما کمک کنند سبک خود را تعریف کنید. من این یکی را از Houzz و این یکی را از Better Homes and Gardens توصیه می کنم.

رنگ و بافت موجود در سبک طراحی شما از کمد لباس شما نیز تقلید می کند.

3. به کمد لباس خود نگاه کنید
نگاهی سخت و خوب به لباسهای مورد علاقه خود بیندازید. به رنگها و بافت ها توجه کنید. آیا آنها بیشتر بی طرف هستند؟ در این صورت ، ممکن است شما یک پالت رنگی خنثی را برای خانه خود ترجیح دهید. آیا لباس های مورد علاقه شما با رنگ های زیاد و نقش های برجسته ساخته شده اند؟ اگر چنین است ، هنگام انتخاب پارچه برای خانه خود به دنبال ظاهری مشابه باشید.

4. به نمای بیرونی خانه ها توجه کنید
وقتی در اطراف شهر یا شهر خود می رانید ، چه خانه هایی قلب شما را به شدت تکان می دهد؟ آیا آنها خانه های آجری سنتی هستند ، یا مینیمالیستی و مدرن هستند؟ اگر خانه های مدرن را دوست دارید ، از خطوط تمیز و مینیمالیسم دکوراسیون منزل مدرن نیز لذت خواهید برد. اگر خانه های سنتی را دوست دارید ، احتمالاً عاشق مبلمان سنتی مانند مبل هایی با بازوی غلتک خواهید بود.

 

5- از دکوراسیون فعلی خود فهرست برداری کنید
در خانه خود قدم بزنید و یادداشت برداری کنید. در هر اتاق ، لیستی از مبلمان / هنر / لوازمی را که دوست دارید ، و یک لیست جداگانه از کسانی که آرزو می کنید جایگزین کنید ، تهیه کنید. سپس ، لیست چیزهایی را که دوست دارید مرور کنید تا مشترکات آنها را ببینید و موارد را یادداشت کنید. هر بار که خریدی برای خانه خود انجام می دهید ، آن لیست را با خود داشته باشید - این یک راهنمای عالی برای وفادار نگه داشتن شما به سبک شما خواهد بود!

 

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.livingwellspendingless.com/5-steps-for-finding-your-decorating-style/



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()