نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

امروز روز تقدیر از گاو است و اگر هرگز زیاد به شگفت انگیز بودن گاو فکر نکرده اید ، اکنون زمان مناسبی برای شروع است. گاوها حیوانات لطیف ، مهربان ، احساسی و باهوشی هستند. مهاتما گاندی یک گاو را "شعر ترحم" توصیف کرد. گاوها مطمئناً شایسته دلسوزی و همچنین درک و احترام ما هستند. قبل از وگان شدن ، من چیز زیادی در مورد گاوها نمی دانستم. من فقط یک بار دیده بودم از این گذشته ، من یک دختر شهرستانی بودم.

وقتی از یک پناهگاه حیوانات پرورشی بازدید کردم ، متعجب شدم که این حیوانات که قبلاً مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند اما اکنون خوش شانس هستند ، چه زیبا ، آرام و در آرامش هستند. نزدیک و شخصی شدن با یک گاو و لمس کردنش برای من یک تجربه احساسی بود. در حالی که به آرامی با دست سر او را نوازش کردم ، به چشمان گاو نگاه کردم و از رفتار گذشته ام در خوردن گوشت و لبنیات و قدردانی از جایگاه مناسب او در این سیاره در کنار من عذرخواهی کردم. امروز من نه تنها از گاوها قدردانی می کنم بلکه آنها را دوست دارم. وبلاگ من حتی یک راس گاو به نام ترودی دارد. اگر اطلاعات زیادی در مورد دوستان گاوی ما ندارید ، در اینجا 10 چیز در مورد گاوها آورده شده است که ممکن است شما را متحیر کند:

تبلیغات

1. گاوها باهوش هستند
10 نکته ای که باید در مورد گاوها دوست داشته باشید

این ایده که گاوها گنگ هستند یک افسانه است. گاوها در واقع بسیار باهوش ، کنجکاو و قادر به تفکر انتقادی و حل مشکلات هستند. مطالعات نشان داده است که گاوها قادر به یادگیری انجمن ها و استفاده از تجربیات گذشته برای تعیین اقدامات آینده خود هستند. گاوها وقتی با چالشی روبرو می شوند با افزایش ضربان قلب و امواج مغزی بسیار هیجان زده می شوند. بعضی از گاوها حتی مثل اینکه فریاد می کشند در هوا می پرند ، "من این کار را کردم!"

2. گاوها همه چیز را به یاد می آورند
10 نکته ای که باید در مورد گاوها دوست داشته باشید

اگر خود را در حضور گاو می بینید ، با او خوب باشید زیرا او شما را به یاد می آورد. گاوها خاطرات بسیار خوبی دارند و حتی پس از مدت زمان طولانی در به خاطر سپردن و تشخیص چهره بسیار خوب هستند. گاوها همچنین دارای حافظه فضایی خوبی هستند. آنها می توانند به خاطر بسپارند که در آن چیزها مانند غذا ، آب ، سرپناه ، بهترین مکان های چرای دام و از همه مهمتر محل قرارگیری نوزادانشان قرار دارد.

تبلیغات

3. گاوها بسیار احساسی هستند
10 نکته ای که باید در مورد گاوها دوست داشته باشید
حتی گاوها نیز تغییر حالت دارند. آنها وقتی هوا نامساعد است ناراضی هستند و وقتی بیرون هوای آفتابی دارد عملا لبخند می زنند. مانند انسان ها ، گاوها به دنبال لذت و عشق بازی هستند. وقتی گاوها پس از مدت زیادی همکاری با آنها بیرون می روند ، می دوند ، خوشحالی می کنند و از خوشحالی می پرند. با این حال ، گاهی اوقات ، یک گاو فقط می خواهد تنها بماند زیرا احساس خوبی ندارد و خود را از دیگران جدا می کند. گاوها می توانند بدخلق و حساس باشند. آنها ممکن است از افراد خاصی بیزار باشند و بتوانند سال ها نسبت به سایر گاوها و افرادی که از آنها عبور کرده اند کینه داشته باشند.
4. گاوها دوستی نزدیک برقرار می کنند
10 نکته ای که باید در مورد گاوها دوست داشته باشید
گاوها پیوندها و دوستی های محکم برقرار می کنند و تصمیم می گیرند بیشتر وقت خود را فقط با چند نفر ترجیح دهند. آنها حتی بهترین دوستان را دارند. مطالعات نشان داده است که وقتی گاوها با BFFs خود (Bovine Forever Friends) هستند ،
سطح استرس کاهش می یابد
و هنگامی که از آنها جدا شود ، سطح استرس آنها افزایش می یابد. گاوها به یکدیگر کمک می کنند ، از یکدیگر یاد می گیرند و بر اساس دلسوزی و نوع دوستی تصمیم می گیرند. آنها حتی در جایی که می توانند موهای یکدیگر را انجام دهند مشارکت های آرایش را تشکیل می دهند.

5. گاوها می توانند محبوب باشند
10 نکته ای که باید در مورد گاوها دوست داشته باشید
ممکن است کمی شبیه دبیرستان باشد اما گاوها دارای یک سلسله مراتب اجتماعی با یک زنبور عسل ملکه هستند ،
گاو
. غالباً یک گاو در گله وجود دارد که به عنوان رئیس دیده می شود و رفتار را با بقیه گاوها حکم می کند. هر گاو که رهبر را دنبال نکند از گله منزوی می شود. وقتی گاوهای جدید به گله ای کاملاً تثبیت شده معرفی شوند ، او مجبور است تا زمانی که در بسته پذیرفته نشود ، شبکه سازی و ایجاد روابط کند.
6. گاوها بچه هایشان را دوست دارند
10 نکته ای که باید در مورد گاوها دوست داشته باشید
قدرتمندترین رابطه برای یک گاو رابطه بین مادر و نوزاد است. گاوها پیوندهای مادری محکمی دارند و پدر و مادری توجه ، محافظ و دوست داشتنی هستند. در صورت اجازه ، یک گاو مادر ممکن است تا سه سال از گوساله خود شیر بخورد. پیوند مادر و کودک پس از از شیر گرفتن ادامه می یابد. مادران و فرزندان آنها مادام العمر به هم نزدیک هستند. همچنین احساس جامعه مادران وجود دارد زیرا سایر گاوها در گله در صورت لزوم به پرورش گوساله ها کمک می کنند.
تبلیغات

7. گاوها عمیقا غمگین می شوند

از آنجا که گاوها با عزیزانشان چنین پیوندهای محکمی برقرار می کنند ، طبیعی است که هنگام جدا شدن از آنها نشانه هایی از غم و اندوه نشان دهند. وقتی گوساله ای برده می شود ،
مادر گریه خواهد کرد
و ساعتها ، حتی روزها پایین بیایید و در عمق زمین بیفتید
افسردگی
. گاو های مادر به محض گریه گوساله ها برای مادرشان ، نوزادان خود را که کاملاً مضطرب شده اند جستجو خواهند کرد.

8. گاوها بیش از مو می گویند

در حالی که گاوها برای برقراری ارتباط "moo" انجام می دهند ، آنها از موقعیت های مختلف بدن و حالت های چهره نیز استفاده می کنند. روش دیگر "گپ زدن" گاوها تقلید از اقدامات یکدیگر است. اگر یک گاو از خوردن غذا بلند شود و شروع به راه رفتن در آن مزرعه کند ، گاوهای دیگر ممکن است بلند شوند و آن را دنبال کنند. این رفتار گروهی و شبکه سازی نوعی ارتباط بین گاوها است.

9. گاوها مهربان و بخشنده هستند

اگر هرگز به گاو شکم نخورده اید ، باید آن را در لیست سطل های خود قرار دهید. گاوها عاشق نوازش ، نوازش و خراشیدن پشت گوش هستند. آنها بسیار دوست داشتنی هستند و از تعاملات با افراد مهربان استقبال می کنند. حتی گاوهایی که در گذشته با آنها بدرفتاری یا بدرفتاری شده اند می توانند با گذشت زمان بهبود یابند ، ببخشند و دوباره یاد بگیرند که به مردم اعتماد کنند.

10. گاوها می توانند تا 20 سال زندگی کنند

وقتی گاوها در صنایع گوشت و لبنیات اسیر نباشند ، طول عمر طبیعی آنها می تواند تا 20 سال باشد. این بیش از 4 برابر امید به زندگی گاوهایی است که برای غذا استفاده می شوند. گاوهایی که برای گوشت پرورش می یابند در کمتر از 2 سالگی ذبح می شوند
گوساله ها
کشته شده برای گوشت گوساله بیش از چند ماه زندگی نمی کنند گاوهایی که در صنایع لبنی استفاده می شوند هنگامی که تولید شیر آنها کاهش می یابد ، معمولاً در حدود 4 سالگی به ذبح فرستاده می شوند. بدیهی است که گاوها قصد داشتند این زمین را با ما به اشتراک بگذارند
برای مدت زمان طولانی تر
.
اکنون که اطلاعات زیادی در مورد گاوها دارید ، حتماً با یکی از آنها دیدار کنید. از یکی از مکانهای مقدس حیوانات که گاوها در آنجا در صلح و امنیت زندگی می کنند بازدید کنید و حتی ممکن است به یکی از آنها شکم بکشد. من قول می دهم این یک تجربه "moo-ving" خواهد بود....

https://www.onegreenplanet.org/animalsandnature/things-to-love-about-cows/



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

باغ جایی است که شما می توانید واقعاً خلاقیت خود را از بین ببرید و ایده های مختلف شجاعانه ای را برای زیبا و منحصر به فرد نشان دادن حیاط خود اجرا کنید. اگر می خواهید کارهای داخلی باغ را خودتان انجام دهید ، باید بدانید که استفاده از ابزارهای کلاسیک به ندرت در قرن 21 قابل توجیه است. مطمئناً به برخی از آنها احتیاج خواهید داشت ، اما نه برای مشاغل وقت گیر. متخصصان Electro Garden Tools توصیه می کنند که به دنبال ابزارهای برقی حرفه ای باشید تا در زمان کمتری کیفیت بهتری کسب کنید. در اینجا ابزارهای اساسی مورد نیاز شما آورده شده است.



اره ها را ردیابی کنید
بازار طیف گسترده ای از اره های برقی را برای هر منظور ارائه می دهد. مارک هایی مانند Makita ، Festool ، DeWalt ، Triton و برخی دیگر ابزارهای با کیفیت برتر می سازند. با این حال ، شما باید عناصر اساسی را که باید هنگام خرید به دنبال آنها باشید ، بدانید. قبلاً آنها را می شناسید؟ این بررسی دقیق اره آهنگ را بررسی کنید.

فضای داخلی باغ: راهنمای ابزارهای پردازش چوب برقی

در اینجا چیزی است که باید جستجو کنید:

دامنه دور در دقیقه - این ویژگی نشان می دهد که چند چرخش در دقیقه می تواند اره ایجاد کند. اکثر مدل های حرفه ای به شما امکان می دهند RPM را از 3000 به 5000 تنظیم کنید ، که آنها را برای برش مواد مختلف مناسب می کند.
ظرفیت اریب - این توانایی دستگاه را برای ایجاد برش های زاویه دار تعریف می کند. به دنبال مدل هایی بگردید که دامنه زاویه آنها از -1 درجه تا 48 درجه باشد.
طول سیم - البته اگر فاقد طول کابل هستید ، می توانید یک سیم کشی خریداری کنید ، اما سفارش اره با سیم که از قبل برای اهداف شما کافی است بسیار عاقلانه تر است.
قدرت - بعضی از انواع چوب به طور قابل توجهی توانایی برش بیشتری نسبت به متوسط ​​دارند. ما به شما موتورهای AMP 12-13 را برای مقابله با چوب های سخت و حتی در صورت لزوم مواد ضخیم تر ، توصیه می کنیم.
طول آهنگ - به طول بریدنی که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. خوشبختانه ، طول را می توان با یک قسمت اضافی افزایش داد.
تیغه - می توانید تیغه ای از فولاد را که به آسانی تیز می شود یا نوک کاربیدی را تهیه کنید که بسیار با دوام تر است اما گران تر نیز هست. قطر باید حداقل 3 برابر بزرگتر از ضخامت برش هایی باشد که باید ایجاد کنید.
ابزار اره برقی
اره منبت کاری اره مویی یک ابزار قدرت اساسی برای ایجاد برشهای منحنی و برشهای ریز به طور متوسط ​​و مواد نسبتاً نازک مانند تخته سه لا ، تخته خرده چوب و سایر موارد است. با انتخاب این ابزار برای کارهای خود ، باید به دنبال ویژگی های زیر باشید:

عملکرد مداری - این نوع اره مویی برشهای نرم تری نسبت به مدلهای عمل استاندارد ایجاد می کند و ساییدگی تیغه شما را به حداقل می رساند.
سرعت - سرعت های متغیر معمولاً در اره های برقی سطح بالا وجود دارد و به شما امکان می دهد برش های منحنی را با دشواری بیشتر انجام دهید و همچنین به دلیل توانایی استفاده از عمل با سرعت پایین ، فلزات را با دقت بیشتری برش دهید.
قدرت - توصیه می کنیم به دنبال مدل های 6.5-AMP و 7-AMP باشید.
عمق برش - بیشتر مدل ها می توانند چوب را تا 2 "برش دهند ، که برای اکثر قریب به اتفاق برنامه ها کافی است.
سیم / باتری - با خرید اولین اره منبت کاری اره مویی خود را به سیم سیم ترجیح دهید زیرا معمولاً از قدرت بیشتری برخوردار هستند.
راهنمای لیزر - این ویژگی انجام برشهای مستقیم را بسیار آسان می کند زیرا اره مویی معمولاً مستعد پیچش است.
دمنده گرد و غبار - این مورد ضروری نیست اما برای برش راحت تر مسیر برش را واضح تر می کند.
مورب کفش - از کفش های آلومینیومی اجتناب کنید و فقط آنهایی را که از فولاد ریخته شده ساخته شده استفاده کنید و به شما امکان می دهد زاویه برش های مورب را تنظیم کنید.
فضای داخلی باغ: راهنمای ابزارهای پردازش چوب برقی

منبع رد پنل: https://redpanel3d.com/mag/parlor-decoration/

مته پیچ گوشتی
خوب ، شما می توانید یک پیچ گوشتی و یک مته جداگانه تهیه کنید ، اما قطعاً به هر دو برای کارهای چوبی احتیاج خواهید داشت ، پس چرا یک ابزار 2 در 1 تهیه نمی کنید؟ اگر پروژه شما به حفاری بیشتر از پیچ پیچی نیاز دارد ، این بهترین گزینه است. در غیر این صورت ، دو ابزار جداگانه تهیه کنید. بهترین راه حل تهیه یک مته با حالت پیچ گوشتی و یک پیچ گوشتی باتری دار برای کارهای سبک تر است. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که می توانید در صورت نیاز به ویژگی اول جستجو کنید:

کنترل کننده سرعت - شما باید بتوانید گشتاور کم را تنظیم کنید تا پیچ هموار شود.
معکوس - اگر ویژگی عملکرد معکوس نداشته باشید چگونه می توانید پیچ ​​و مهره ها را باز کنید؟
سرعت اوج بالا - کارهای حفاری معمولاً به حرکت بالایی نیاز دارند.
وزن - یک محلول ترکیبی باید تا حد ممکن سبک باشد تا از خستگی جلوگیری کنید. متأسفانه ، مدلهای سبک به ندرت به اندازه کافی قدرتمند هستند.
فضای داخلی باغ: راهنمای ابزارهای پردازش چوب برقی

ابزارهای اضافی: برقی و غیر برقی
این موارد ضروری بودند ، اما ممکن است شما به ابزارهای زیادی نیز نیاز داشته باشید تا بتوانید طیف وسیعی از کارها را بر عهده بگیرید. حتی جهانی ترین ابزارها هم محدودیت دارند! در اینجا لیستی از ابزارهایی وجود دارد که ممکن است در پروژه های چوبی به شما کمک کنند:

میز کار - این جدول با تجهیزات اضافی (پیچ های شست ، انبر ، گیره و غیره) به شما در حل انواع کارها کمک می کند.
کاغذ سنباده - این مورد مصرفی برای اتمام کارها ، خصوصاً در مکانهایی که صعب العبور نیستند ، بسیار مفید است.
ابزار سنگ زنی - این یکی برای اتمام سریع قطعات بزرگ چوب ضروری است.
خط کش ، نوار اندازه گیری ، مداد نجاری - اندازه گیری های شما باید دقیق باشد.
فضای داخلی باغ: راهنمای ابزارهای پردازش چوب برقی

https://beautyharmonylife.com/garden-interior-the-guide-to-electric-wood-processing-instruments/



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اگر مثل اکثر مردم هستید ، ممکن است از وظیفه سر و سامان دادن به خانه خود وحشت داشته باشید. با این حال ، ممکن است شما متوجه نشده باشید که نظافت منزل شما چقدر می تواند در تغییر روحیه ، سلامتی شما و کمک به شما در تنظیم زندگی موثر باشد. نه تنها متوجه تغییراتی در احساس خود خواهید شد ، بلکه شستشو با مواد مخدر مزایای طولانی مدت دارد که ممکن است در آن زمان حتی به آن فکر نکنید.



افراد در خانه های به هم ریخته بیشتر مضطرب و افسرده هستند
بی نظمی در خانه می تواند سطح کورتیزول شما را افزایش دهد ، که به نوبه خود می تواند احساس اضطراب در شما ایجاد کند. ممکن است دچار تغییرات خلقی بزرگی شوید ، و حتی احساس افسردگی کنید زیرا سطح کورتیزول افزایش یافته است. زندگی در یک محیط تمیز شما را بر روی کارهای مهمی متمرکز نگه می دارد و شما را قادر می سازد تا بدون نگرانی از آشفتگی اطراف خود ، ذهنی روشن داشته باشید.

مزایای کوتاه و بلند مدت نگه داشتن خانه بدون سر و صدا

به هم ریختگی می تواند آلرژی و آسم شما را تشدید کند
حدود 25 میلیون نفر در آمریکا از آسم رنج می برند و این افراد در صورت بهم ریختگی خانه خود متوجه تغییر قابل توجهی در علائم خود می شوند. هنگام سر و صدا کردن ، مقدار زیادی گرد و غبار و باقی مانده از خانه را پاک می کنید که باعث تمیزتر شدن هوا و تنفس آن می شود. اگر اقوامی دارید که به بویایی حساس هستند و یا آلرژی بد و آسم دارند ، حتی ممکن است برای بازدید از خانه ای با آشفتگی زیاد که مدت زیادی در آن نشسته است ، بازدید کنید.

مزایای کوتاه و بلند مدت نگه داشتن خانه بدون سر و صدا

شلوغی باعث استرس شما خواهد شد
بی نظمی در خانه شما باعث ایجاد سطحی از استرس می شود که مدیریت آن دشوار است. بهم ریختگی ممکن است طاقت فرسا شود و علاوه بر زندگی مداوم در یک وضعیت آشفته ، یک سر و صدا می تواند شما را از یادآوری تاریخ ، فعالیت ها و مسئولیت های دیگر که می تواند منجر به استرس بیشتر شود ، منحرف کند. همچنین می تواند باعث شود شما نسبت به خود احساس گناه کنید ، در مکانی زندگی کنید که ممکن است از نشان دادن آن به دوستان خود شرمگین باشید. در نهایت ، حتی می تواند به زندگی اجتماعی شما آسیب برساند.

 

وقتی آشفتگی در خانه شما طاقت فرسا شده باشد ، به احتمال زیاد از رفتن به خانه متنفر خواهید بود. خانه شما باید بهشتی باشد که بتوانید از آن به دنیای خارج بیایید و از آن سر در بیاورید ، اما به هم ریختگی آرامش را بسیار دشوار می کند و مانع طبیعت آرامش بخشی مطلوب خانه شما می شود. از بین تمام دلایل کوچک سازی خانه و منظم بودن ، کاهش استرس یکی از مهمترین موارد برای سلامتی شماست.

منبع: https://redpanel3d.com/mag/kitchen-decoration/

بی نظمی آفات را وارد خانه شما می کند
هیچ چیز آفاتی بیش از خانه ای نامرتب دوست ندارند. حشرات در کاغذهای شما خانه ای پیدا می کنند و پروانه ها لباس های قدیمی که روی زمین خوابیده اند را می خورند. آفاتی مانند موش و موش به خانه وارد می شوند و به هم ریختگی در اتاق زیر شیروانی شما می تواند سنجاب ها یا سنجاب ها را به خود جلب کند. این می تواند انبوهی از مدفوع ایجاد کند که خانه شما را کثیف و پر از میکروب ترک کند.

مزایای کوتاه و بلند مدت نگه داشتن خانه بدون سر و صدا

این قسمت بسیار مهمی از روند شستشو است زیرا اگر این آفات را در خانه داشته باشید ، زندگی در یک زندگی سالم دشوار است. این آفات احتمالاً بسیاری از وسایل موجود در خانه شما یا حتی شاید خود خانه را از بین ببرد. موریانه ها به خاطر رونق در خانه های نامرتب شناخته شده اند و می توانند خانه ای را خراب کنند تا جایی که ارزش آن برای همیشه کاهش یابد.

بی نظمی ارزش خانه را کاهش می دهد
وقتی خانه ای به هم ریخته داشته باشید ، با گذشت زمان ارزش خانه کاهش می یابد. اگر کسی در خانه راه می رفت ، تحت تأثیر شلوغی شما قرار نمی گرفت - آنها می پرسیدند که از چه چیز دیگری مراقبت نمی شود. خانه شما همچنین بهم ریخته بسیار کوچکتر به نظر می رسد و پاکسازی آن می تواند تفاوت در بزرگتر و جادارتر نشان دادن خانه شما را ایجاد کند.

مزایای کوتاه و بلند مدت نگه داشتن خانه بدون سر و صدا

بی نظمی یافتن موارد مهم را دشوار می کند
بهم ریختگی باعث می شود بسیاری از موارد مهم خود را از دست بدهید. شما ممکن است اسناد مالیاتی خود را گم کنید ، یا ممکن است فراموش کنید که در صورت تصمیم به انتقال ، فرم تغییر آدرس خود را ثبت کنید. حتی وقتی در حال کار هستید حتی ممکن است دستمزد یا کلیدهای شخصی خود را گم کنید. این دقیق است که بگوییم یک خانه آشفته می تواند منجر به تعداد بیشماری اثرات منفی به طور مستقیم و غیر مستقیم بر زندگی شما شود. برخی از افراد تلفن های همراه خود را از دست می دهند و نمی توانند قرار ملاقات تلفنی بگذارند ، یا کیف پول آنها زیر انبوهی از مقالات است که واژگون می شود. شل و ول کردن واقعاً سریع نتیجه می دهد.

مزایای کوتاه و بلند مدت نگه داشتن خانه بدون سر و صدا

نتیجه
با سر و صدا کردن خانه ، می توانید استرس ، اضطراب و افسردگی را کاهش دهید. شما باید در نظر بگیرید که چگونه می توانید هنگام نظافت ارزش خانه را بالا ببرید و حتی می توانید حشرات یا آفات را برای حفظ آن بیرون نگه دارید. بی نظمی شما را از نظم و ترتیب سازمان باز می دارد و حتی می تواند بر سلامتی شما آسیب برساند. یک خانه تمیز برای زندگی بسیار دلپذیر است و شما تمایل به سلامتی بیشتر خواهید داشت.

https://beautyharmonylife.com/short-and-long-term-benefits-of-keeping-your-home-clutter-free/



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

نوآوری و انقلاب از ملزومات زندگی است. دنیای ما روز به روز در حال ارتقا است. روند طراحی داخلی و خارجی نیز به تدریج در حال تغییر است. انقلابی در فضای زندگی در حال تبدیل شدن به یک روند است. با گذشت هر لحظه ، ایده های بی شماری در مورد تزئینات منزل در وب سایت های مختلف و همچنین مجله ها بارگذاری می شود. همه خانه ای می خواهند که زیبا و مجلل به نظر برسد.

نوآوری در فضای زندگی شما علم موشک نیست. این یک هنر است. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که مقداری عقل سلیم و کمی حس زیبایی شناسی برای این کار داشته باشید. می توانید خانه خود را حتی با کمی بودجه مرسوم ، مد روز کنید. من ایده های شگفت انگیزی را جمع آوری کرده ام که می توانید برای ایجاد انقلابی در فضای زندگی خود و جذابیت و فریبندگی آن ، استفاده کنید. بیایید شروع کنیم.

1. کفپوش
مهمترین نکته در ایجاد تغییر در فضای زندگی شما طراحی کف شماست. بیشتر افراد فرش را ترجیح می دهند زیرا در محیط های سرد احساس دنجی به شما می دهند. اگر فرش را دوست ندارید ، گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید برای نوآوری در کف خود استفاده کنید.

کفپوش چوبی لمینت سالهاست که برای مسکن استفاده می شود. هنوز هم بسیاری از افراد آن را انتخاب می کنند زیرا این نوع کفپوش خانه شما را برازنده می کند.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس توسط Zag Built LLC

اگر چیز دیگری می خواهید و پیشرفت کنید ، می توانید کف های سه بعدی اپوکسی را نیز نصب کنید. این طبقات جلوه بصری خیره کننده ای می دهند. می توانید آنها را در کف آپارتمان ، اتاق یا خانه خود نصب کنید. اینها فقط از نظر زیبایی شناسی خوب نیستند اما نگهداری آنها نیز آسان است. کفپوش های سه بعدی اپوکسی بسیار جذاب تر از کف های دیگر است.

2. سقف کاذب
مفهوم دیوار پنجم در حال رایج شدن است. در طراحی خانه های پیچیده و مدرن ، سقف سفید و سفید با سقف کاذب جایگزین می شود.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از طریق Houzz

سقف های کاذب در رنگ ها و طرح های متنوع موجود است. استفاده از سقف کاذب در خانه نشیمن شما نه تنها چشم انداز کسل کننده خانه شما را نو می کند بلکه مزایای بسیاری را نیز به همراه دارد. سقف کاذب می تواند در پنهان سازی سیم ها و کابل ها کمک کند. از آتش سوزی جلوگیری می کند و همچنین به عنوان صوتی برای از بین بردن سر و صدا عمل می کند.

3. روشنایی
وقتی نوبت به انقلابی در خانه شما می رسد ، چگونه می توان از نورپردازی غافل شد. طراحی مدرن خانه دارای مجموعه عظیمی از سبک های نورپردازی است. چراغ های LED نصب شده در سقف کاذب به روشنایی خانه شما کمک می کند.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس توسط ORA Studio NYC توسط Giusi Mastro

نور آویز نیز انتخاب مناسبی برای اتاق نشیمن شماست. این چراغ ها ظریف و منحصر به فرد به نظر می رسند و ظاهری لوکس به خانه شما می بخشند.

می توانید لوسترهای کریستالی را برای حیاط خود انتخاب کنید. لوسترهای مدرن دارای چراغ های LED نصب شده هستند که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند ، بنابراین باری برای بودجه شما نیست.

4. مرکز سرگرمی
اگر یک سالن بزرگ دارید ، می توانید از آن به عنوان مرکز سرگرمی استفاده کنید. با نصب تلویزیون LED می توانید اتاق نشیمن خود را مرسوم و مد روزتر کنید. اگر بودجه کافی برای نصب یک تلویزیون بزرگ LED ندارید ، می توانید به جای آن از یک پروژکتور HD استفاده کنید.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از چارلز كانیف معماران آسپن

شما همچنین می توانید یک سیستم موسیقی با بلندگوهای کانال مرکز با کیفیت خوب در اتاق خود نصب کنید. این حالت به اتاق نشیمن شما شباهت زیادی به یک کلوپ موسیقی کوچک می دهد و می توانید اوقات خوبی را با دوستان خود در مرکز تفریحی خود سپری کنید.

5. نوآوری در دیوارها
در حالی که انقلابی در فضای زندگی خود ایجاد کرده اید ، دیوارها را فراموش نکنید زیرا آنها مهمترین سهم را در ایجاد ظاهری مناسب به خانه دارند. روش های مختلفی برای نوآوری در دیوارهای خانه شما وجود دارد.

استفاده از کاغذ دیواری به جای سفید کاری می تواند دیوارها را دیدنی و جذاب کند. می توانید از کاغذ دیواری های متناسب با مبلمان و کف خود استفاده کنید. در مقابل می توانید از تصاویر پس زمینه نیز استفاده کنید.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از معماران Cornerstone

همچنین پوشش می تواند نوآوری خوبی در فضای زندگی شما باشد. پانل کاری حتی در مناطق مرطوب نیز به خوبی کار می کند زیرا در دیوارها بهتر محکم می شود و در مقایسه با کاغذ دیواری ها ماده ساخت بسیار بهتری دارد.

منبع: https://redpanel3d.com/mag/parlor-decoration/

6. مبلمان
وقتی نوبت به انقلابی در فضای زندگی شما می رسد ، مبلمان یکی از مهمترین عناصر می شود. مبلمان منزل گران ترین چیز است زیرا شما اغلب در وسایل ضروری و لوازم جانبی گیر می کنید.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از استودیو انقلاب

در حالی که خانه خود را مبله می کنید ، ابتدا باید به موارد ضروری بپردازید. مبلمانی ارزان اما بادوام تهیه کنید. هرگز در خرید صندلی یا میز پلاستیکی ارزان برای خانه خود اشتباه نکنید زیرا در عرض چند روز به راحتی شکسته می شوند و چشم انداز وحشتناکی به وجود می آورند.

7. آشپزخانه خود را به روز کنید
به روزرسانی آشپزخانه شما نیز از موارد اساسی نوآوری در خانه است. می توانید به جای اجاق گاز سنتی برای آشپزخانه خود اجاق برقی بخرید.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس توسط نیکی کاپلان داخلی

یک اجاق برقی به راحتی قابل استفاده است و همچنین قابل حمل است. با استفاده از برق به جای گاز طبیعی کار می کند. بنابراین ، می تواند به کاهش آلودگی ناشی از سوزاندن گاز طبیعی کمک کند و باعث آلودگی محیط زیست شود.

می توانید جا حوله های کاغذی و نگهدارنده های قاشق خریداری کنید که می توانید آنها را داخل کابینت خود نصب کنید. این محصولات خیلی پرهزینه نیستند و به شما کمک می کنند پیشخوان از کالاهای اضافی در امان بمانید.

8. نصب یخچال و قهوه ساز مجتمع
می توانید یخچال یکپارچه ای را انتخاب کنید که با کابینت شما ترکیب شود. برای تنظیم یخچال یکپارچه به فضای اضافی نیاز نخواهید داشت. اگر خانه یا آپارتمان شما جادار نباشد ، این یخچال ها بهترین هستند.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از Von Fitz Design

اگر عاشق قهوه هایی مانند اسپرسو ، کاپوچینو ، قهوه سیاه یا سایر نوشیدنی های گرم هستید ، پس به یک قهوه ساز خوب احتیاج دارید. یک قهوه ساز معمولی به فضای زیادی در پیشخوان شما احتیاج دارد. اگر از ماشین آلات اضافی یا هر محصول دیگری در پیشخوان خود خوشتان نمی آید ، قهوه ساز یکپارچه می تواند یک راه حل باشد.

9. وان آب داغ
اگر حیاطی دارید که به اندازه کافی بزرگ برای نصب استخر نیست ، می توانید وان آبگرم داشته باشید. وان های آبگرم قیمت کمتری نسبت به استخرها دارند و مقرون به صرفه هستند.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس مارکویز وان داغ

تهیه یک وان آب گرم برای حیاط خود انتخاب خوبی است زیرا می توانید دمای آب را تغییر دهید و آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. این به شما کمک می کند فضای زندگی در فضای باز خود را متحول کنید.

10. سیستم تهویه مطبوع
برای حفظ دمای خانه خود به سیستم گرمایشی و سرمایشی نیاز دارید. سیستم HVAC جایگزین مناسبی برای واحدهای AC و بخاری های سنتی است. این سیستم را می توان در هر مکانی از خانه های کوچک مسکونی گرفته تا زیردریایی های بزرگ نصب کرد. این سیستم به عنوان سیستم گرمایشی و همچنین یک سیستم خنک کننده عمل می کند. با نصب آن نیازی به سیستم گرمایشی و سرمایشی جداگانه ندارید. این یک انقلاب خوب در فضای زندگی شما خواهد بود.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از معماران Studio Durham

برای ایجاد تغییر در فضای زندگی خود به یک خانه مدرن و زیبا ، از روش های گفته شده استفاده کنید و فضای زندگی معمولی خود را به یک اقامتگاه مجلل تبدیل کنید.

http://beautyharmonylife.com/top-10-ways-to-revolutionize-your-living-space/



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آجر یک عنصر طراحی بی انتها و همه کاره است ، همانقدر جذاب و ماندگار است. می تواند به عنوان کفپوش ، دیوارها ، لهجه و شومینه استفاده شود. چه به دنبال یک کلاسیک و چه یک ظاهر مدرن باشید ، می تواند به هر اتاق عمق و گرما اضافه کند. این گزینه همچنین به ویژه هنگام استفاده از آجرهای بازیافتی یک گزینه مقرون به صرفه و سبز است.

آجر نقاشی شده
در حالی که آجرهای خام جذابیت انکار ناپذیری دارند ، یک روش آسان برای انجام لیفت صورت سریع بر روی یک دیوار آجری قدیمی یا شومینه ، رنگ آمیزی ساده آن است. حتی آجرهای جدیدتر نیز اغلب از برخی رنگهایی که با دقت انتخاب شده اند سود می برند ، که می توانند شور و حال را از سنتی به مدرن به شیکی شیک تبدیل کنند ، همه اینها به درمان رنگی بستگی دارد. به عنوان مثال ، یک شومینه آجری مرتب و منظم می تواند به راحتی در دکوراسیون گرم کشور قرار بگیرد ، و همچنین باعث ایجاد بافت در یک اتاق ساده می شود.

از گرم و روستایی به براق و مدرن: استفاده از آجر در طراحی داخلی شما

عکس از Arte Bella نقاشی

آجر بازیافتی
آجرهای قدیمی داستانی را روایت می کنند. چه شخصی از یک ساختمان تاریخی نجات یابد و چه از یک مرکز بازیافت آجر برداشته شود ، آجرهای بازیافتی هم زیبا هستند و هم سازگار با محیط زیست. دیواری از این مواد به همان اندازه در یک اتاق زیر شیروانی به سبک نیویورک یا یک کابین دنج قرار می گیرد و آنها می توانند فورا فضا را بالا ببرند. در واقع این یک انتخاب بسیار مدرن است ، البته انتخابی با گذشته.

منتشر شده توسط رد پنل: https://redpanel3d.com/

مواد مخلوط شده
آجر ماده ای نیست که نیاز به تنهایی داشته باشد - به زیبایی با بسیاری از عناصر طراحی دیگر ترکیب می شود. به عنوان مثال ، آجر همراه با فلز می تواند مدرن و نرم باشد ، و به ویژه در مناطق باز بزرگ مانند زیراندازها خوب به نظر برسد. یک مانتو چوبی می تواند آجرهای خشن یا روستایی را نرم کند و بسته به نوع طرح آن را سنتی تر یا روستایی تر می کند. دیوارهای لهجه ای آجری مکمل اتاق های استاندارد دیوارهای خشک هستند و مخصوصاً در آشپزخانه ها روستایی و جذاب هستند.

 

کفپوش داخلی
کف پوش های آجری در حالی که بیشتر به عنوان یک سنگفرش عالی در فضای باز شناخته می شوند ، در مناطق پر رفت و آمد مانند آشپزخانه یا اتاق های گل بسیار مناسب هستند. در سطح عملی ، آنها در پنهان کردن آلودگی مهارت دارند ، در حالی که به طور همزمان به علاقه بصری نیز می افزایند. این سبک از کفپوش ها معمولاً مقرون به صرفه تر از کاشی های کلاسیک یا چوب ها هستند و آن را به یک گزینه تهدید سه گانه تبدیل می کنند.

از گرم و روستایی به براق و مدرن: استفاده از آجر در طراحی داخلی شما

عکس شرلوک هومز ساخت و ساز

آجر مدرن یا سنتی ، براق یا دنج ، همه چیز را می تواند انجام دهد ، و دارد. این یک عنصر طراحی بی انتها است که توسط اجداد ما از اوایل سال 4400 قبل از میلاد مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه نیز مورد توجه و محبوب است. چه به عنوان مصالح ساختمانی کاربردی و چه لهجه تزئینی برای نمای بزرگتر ، از جذابیت هر اتاقی که در آن استفاده می شود ، می افزاید.

http://beautyharmonylife.com/from-warm-and-rustic-to-sleek-and-modern-using-brick-in-your-interior-design/



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اگر می خواهید یک کنفرانس تجاری برای شرکت ترتیب دهید ، انتخاب مکانی که بتواند تأثیر فوری بر دعوت شدگان ایجاد کند بسیار حیاتی است. علاوه بر این ، انتخاب نهایی می تواند کمک زیادی به جذب حمایت کننده مالی کند. برای یافتن بهترین مکان در منطقه باید نکات خاصی را دنبال کنید.

دسترسی به مکان:
مکان برگزاری مکان در اسکان بیشتر افراد نقش مهمی دارد. به عنوان مثال ، این مکان باید به قسمت مرکزی شهر نزدیکتر باشد. این به شرکت کنندگان کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به محل برگزاری برسند. شرکتهایی که از مدیران VIP دعوت می کنند باید بهترین گزینه را در مجاورت انتخاب کنند. اگر مکان عملکرد شرکت به راحتی قابل دسترسی نباشد ، می تواند مشکلاتی را برای مهمانان ایجاد کند. از این رو ، باید مکان برجسته ای را برای تازه واردان رزرو کنید. مکان تعیین کننده موفقیت و شکست کنفرانس تجاری است. رستوران ها یا بناهای تاریخی در مجاورت نزدیک می توانند بهترین مکان برای برگزاری یک رویداد تجاری باشند.

چگونه مکان عملکرد شرکت را پیدا کنیم؟

محل اقامت:
اگر مدعوین از شهرهای دیگر پرواز می کنند یا سفر می کنند ، ترتیب محل اسکان وظیفه میزبان است. اطمینان حاصل کنید که اتاق های با کیفیت و مقرون به صرفه ای را در هتل ها پیدا کنید تا مردم احساس ناراحتی نکنند. شما همچنین باید از خدمات شاتل ارائه شده سireال کنید تا رفت و آمد آسان به مکان را تسهیل کنید. مهمان به راحتی می تواند به مکان برسد و با شور و نشاط دوباره در کنفرانس شرکت کند.

چگونه مکان عملکرد شرکت را پیدا کنیم؟

دسترسی:
شما باید محل برگزاری آن را قبل از رویداد رزرو کنید زیرا معاملات لحظه آخری هزینه بر است. گاهی اوقات ، ممکن است نتوانید مکان را مطابق با انتخاب خود پیدا کنید. در فصل اوج گردشگری ، مسافرت در جاده یک کار خسته کننده است ، بنابراین سازماندهی این رویداد در خارج از فصل بسیار مهم است.

چگونه مکان عملکرد شرکت را پیدا کنیم؟

زنده ماندن:
قبل از برگزاری کنفرانس ، باید بررسی کنید که محل برگزاری متناسب با موضوع کسب و کار باشد. باید از برگزارکنندگان رویداد در مورد گزینه های موجود در نزدیکی سال کنید. آنها می توانند پیشنهادهای ارزشمندی برای موفقیت در مهمانی یا کنفرانس ارائه دهند.

منبع: https://redpanel3d.com/

هزینه کلید اصلی مشتری است:
جدا از کیفیت ، هزینه فاکتور مهمی در تعیین مکان مناسب است. این به شما کمک می کند تا کنفرانس تجاری را در محدودیت های بودجه انجام دهید. برای دریافت پیشنهاد بهتر ، باید چندین نقل قول را از منابع مختلف بگیرید. به طور کلی ، یک مکان ارائه خدمات با کیفیت بالا و کم هزینه برنده نهایی است.

 

کارکنان:
هنگام برگزاری کنفرانس ، میزبانان باید کارکنان کافی در اختیار داشته باشند تا کالاها را به مهمانان برسانند. به عنوان مثال ، حضور بیشتر در میان دعوت کنندگان به شما کمک می کند تا از نیازهای مردم مراقبت کنید. ترتیب نشستن و ناهار برای مهمانان باید بدون دردسر باشد. غذاهای سالم سفارش روز به خصوص در زمان پیر شدن مهمانان است.

http://beautyharmonylife.com/find-corporate-function-venue/

 

حضور هماهنگ کننده محل برگزاری می تواند کل روند را کارآمد کند. کارکنان همچنین باید برنامه رویداد میزبان را در میان مهمانان تبلیغ کنند.

زیر ساخت:
یکی از مهمترین عوامل جستجو در مکان عملکرد شرکت ، امکاناتی است که به مهمانان ارائه می شود. این یک واقعیت مشهور است که سالن های بزرگ ضیافت و فضای کافی به سازمان ها کمک می کند تا رویدادها را به روشی موفق سازماندهی کنند.

چگونه مکان عملکرد شرکت را پیدا کنیم؟

تجهیزات الکترونیکی مانند میکروفون ، پروژکتورهای اسلاید و رایانه باید در دسترس باشند تا اثربخشی بیشتری در ارائه داشته باشند. آنها در افزایش علاقه مهمانان بسیار مهم هستند.

تحقیقات گسترده:
انجام تحقیق بهترین راه برای یافتن یک انتخاب مناسب است. برای از بین بردن سکسکه و هرج و مرج در لحظه آخر باید از قبل برنامه ریزی کنید. هنگام برگزاری رویدادهای شرکتی در محل برگزاری ، درمورد نیازها و چگونگی تحقق اهداف مشخص باشید.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

کتابخانه های محتوای آنلاین یک روش عالی برای درآمد منفعل تکرار شونده در هر ماه است.

مشترکین با پرداخت ماهیانه به کتابخانه شما می پیوندند ، به طور مداوم به همه منابع دسترسی دارند و شما یک پرداخت ثابت ماهیانه دریافت می کنید - همه اینها بدون انجام کار اضافی زیاد ، به غیر از اضافه کردن چند مورد جدید در هر ماه.

اگر می خواهید مطالب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهید ، کتابخانه های آنلاین نیز انگیزه خارق العاده ای برای مردم است تا در لیست شما مشترک شوند.

اما مانند هر پیشنهاد دیجیتالی جدید ، این می تواند سردرد باشد که می خواهد بفهمد چگونه یک کتابخانه محتوای جدید را از ابتدا راه اندازی می کند.

من همه را خیلی خوب به یاد می آورم. سه سال پیش کتابخانه اشتراک آنلاین خودم را (با نام خلاق The Library) راه اندازی کردم و دقیقاً نحوه انجام این کار در اینجا است.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
1 | ابتدا سکویی را برای میزبانی کتابخانه خود انتخاب کنید
من پیشنهاد می کنم کتابخانه محتوای خود را مستقیماً در وب سایت خود میزبانی کنید ، خواه وب سایت فعلی شما در Squarespace باشد یا وردپرس.

دسترسی به مشترکین فعلی و بالقوه نه تنها آسانتر است ، بلکه رانندگی بیشتر و داشتن صفحات بیشتر در سایت باعث افزایش SEO می شود.

2 | سپس یک صفحه فرود بدون پیوند برای کتابخانه خود تنظیم کنید
برای کتابخانه خود دو صفحه مجزا ایجاد خواهید کرد

صفحه فروش که افراد می توانند در کتابخانه شما مشترک شوند
و یک صفحه فرود که مشترکین می توانند به محتوای شما دسترسی پیدا کنند
صفحه فروش شما باید در وب سایت شما آسان باشد ، اما صفحه فرود شما نباید به ناوبری اصلی یا مکان دیگری غیر از صفحه فروش شما پیوند داده شود.

ما در مورد ایجاد صفحه فروش شما در مرحله شماره 5 کار خواهیم کرد ، اما در ابتدا قصد داریم صفحه ایجاد صفحه پیوند بدون پیوند را ایجاد کنیم.

در Squarespace ، می توانید با کلیک روی Pages در منوی اصلی ، کلیک روی نماد + در بالای قسمت Not Linked و انتخاب صفحه از فهرست ، صفحه غیر پیوند ایجاد کنید.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
از اینجا می توانید صفحه فرود کتابخانه خود را طراحی کنید.

چند نکته برای مفیدترین کارکرد صفحه فرود برای مشترکین:

برای مشترکین جدید یک پیام خوش آمد گویی ساده بنویسید
مشترکان را تشویق کنید تا نحوه استفاده از محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و هشتگ خاصی برای ایجاد تعامل ایجاد کنند.
فضایی ایجاد کنید تا اضافات جدید برجسته شود
بر سادگی تمرکز کنید. مشترکان باید به سرعت و به راحتی بتوانند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند
من صفحه فرود خود را در ابتدا با یک سرصفحه ، چند متن در مورد کتابخانه و نحوه استفاده از آن و بخشی برای برجسته کردن جدیدترین موارد ، بسیار ساده نگه داشتم و سپس مطالب زیر را اضافه کردم ، بنابراین همه چیز در یک صفحه بود.

اما هرچه محتوای بیشتری اضافه می کردم ، صفحه طولانی تر و طولانی تر می شد و مدت زمان لازم برای بارگیری تمام مطالب (و بارگذاری مطالب جدید) بسیار طولانی بود ، بنابراین من اخیراً صفحات جداگانه ای برای هر دسته از کتابخانه ایجاد کردم و به آنها را در صفحه فرود قرار دهید.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
هر یک از صفحات دسته نیز لغو پیوند

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
... و الگوی Squarespace که من از آن استفاده می کنم (Hayden) به من این امکان را می دهد تا آنها را با هم گروه بندی کرده و در سمت چپ برای پیمایش آسان یک منوی ناوبری ایجاد کنم.

3 | گرافیک پیش نمایش و تبلیغاتی ایجاد کنید
در Squarespace ، می توانید مستقیماً تصاویر خود را به پرونده های قابل بارگیری پیوند دهید ، که برای تنظیم کتابخانه شما بسیار مفید است.

بنابراین من برای هر مورد از کتابخانه تصاویر پیش نمایش طراحی می کنم که می توان با کلیک بر روی آنها به الگوهای Adobe Illustrator ، کتابهای کاری و غیره دسترسی پیدا کرد.

من چند الگو در Adobe Illustrator ایجاد کردم تا این مرحله را سریعتر و راحت تر انجام دهم.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
و این هفته چند گرافیک پیش نمایش قابل تنظیم به کتابخانه اضافه کردم تا در این مرحله به شما کمک کنم!

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
برای وارد شدن به الگوهای Adobe Illustrator یا وارد شدن به کتابخانه یا مشترک شدن ، روی تصویر بالا کلیک کنید (و خودتان کتابخانه را ببینید!).


4 | Paywall راه اندازی کنید
اکنون که گرافیک های پیش نمایش شما ایجاد شده و صفحه فرود شما کاملاً تنظیم شده است ، وقت آن است که برای محافظت از محتوای برتر خود یک paywall تنظیم کنید.

وقتی افراد روی پیوند به صفحه ورودی کتابخانه شما کلیک کنند و از دسترسی غیر مشترکان به مطالب جلوگیری کنند ، paywall ظاهر می شود. همچنین به کسانی که قبلاً اشتراکی خریده اند امکان ورود به سیستم را می دهد.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
چندین گزینه مختلف paywall وجود دارد ، اما من با Tinypass (اکنون Piano نامیده می شود) کار خود را آغاز کردم و از 3 سال گذشته تاکنون با آن همراه بوده ام.

پیانو به چند دلیل عالی است:

امنیت - در حالی که من با مشکلاتی درمورد دور زدن دیوارپوش با Tinypass چند مشکل داشتم ، از زمان خرید تجارت توسط پیانو مشکلی نداشتم. محتوای من امن و فقط در دسترس کسانی است که برای اشتراک هزینه می کنند.

گزینه های اشتراک چندگانه - کتابخانه Elle & Company ماهانه 6.99 دلار است ، اما پیانو به من اجازه می دهد چندین گزینه اشتراک برای کسانی که می خواهند برای مدت زمان مشخصی به کتابخانه دسترسی داشته باشند ارائه دهم. هنگامی که پنجره paywall ظاهر می شود ، مشترکان بالقوه سه گزینه مختلف را در 3 نقطه مختلف قیمت مشاهده می کنند

یک پیش نمایش سریع از محتوا - قبل از اینکه دیوار paywall روی صفحه ظاهر شود ، مشترکان بالقوه می توانند برای چند ثانیه به صفحه فرود نگاه کنند. کمی اعتماد به نفس در آنها ایجاد می کند و کنجکاوی آنها را برمی انگیزد بدون اینکه به آنها اجازه دهد همه چیز را به صورت رایگان ببینند و به آنها دسترسی پیدا کنند.

گزینه های هدیه - این یک ویژگی زیبا (و ایده ای فوق العاده برای هدیه است!) است. دوستان و خانواده کسانی که به کتابخانه علاقه مند هستند می توانند اشتراک را هدیه دهند. گزینه های مختلف اشتراک نیز برای این گزینه مفید است. من در مورد خدمات طراحی خود اغلب در مورد هدایای مشتری صحبت می کنم ، و ممکن است کمی تعصب داشته باشم ، اما اشتراک کتابخانه برای 3 یا 6 ماه به عنوان هدیه فراق مشتری شما به آنها کمک می کند تا با ایجاد گرافیک در خود را با استفاده از الگوهای کتابخانه من!

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
پرداخت نسبتاً سریع - پیانو پرداخت ها را به طور خودکار ارسال نمی کند ، اما هر وقت بخواهید می توانید از آنها درخواست کنید. پول را می توان به حساب PayPal شما ارسال کرد و یا می توانید درخواست کنید که آن را به عنوان چک ارسال کنید. من همیشه درخواست پرداخت در PayPal را دارم و معمولاً دو روز طول می کشد تا درخواست انجام شود.

بدون هزینه اشتراك اضافی - پیانو از هر معامله درصدی را در بر می گیرد ، اما هیچ هزینه اضافی ماهانه ای در بر ندارد.

نصب آسان - پس از نصب paywall در پیانو ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دکمه "جاسازی کد" کلیک کنید ، کد را کپی کنید و آن را به HTML از صفحه صفحه اصلی خود اضافه کنید تا دیوار pay شما ظاهر شود.

پیانو نیز به خوبی طراحی شده و پیمایش آن آسان است.

اما اگر به سایر گزینه های paywall علاقه مند هستید ، به جستجوی MemberSpace ، GoPaywall ، Member Wall و Memberful بپردازید.

5 | برای کتابخانه جدید خود یک صفحه فروش ایجاد کنید
اکنون که صفحه فرود شما با یک paywall تنظیم و محافظت شده است ، وقت آن است که آن صفحه فروش را که چندی پیش به آن اشاره کردم تنظیم کنید.

اگر می خواهید از کتابخانه خود به عنوان یک ارتقا content محتوا استفاده کنید ، می توانید برای برجسته کردن ویژگی ها و مزایای کتابخانه خود ، ترافیک را به این صفحه برسانید و با پرداخت هزینه عضویت یا وارد کردن آدرس ایمیل آنها ، افراد را به عضویت دعوت کنید.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
در تنظیم این صفحه فروش باید چند مورد را در نظر بگیرید:

یک تماس برای اقدام برجسته ایجاد کنید که به صفحه فرود محافظت شده از paywall شما پیوند یابد
چند نمونه از موارد موجود در کتابخانه را به اشتراک بگذارید
برای مشترکین فعلی یک دکمه ورود یا پیوند را در جایی از صفحه اضافه کنید

6 | برای مشترکین کتابخانه خود به روزرسانی کنید
هنگامی که افراد در کتابخانه شما مشترک می شوند یا هزینه اشتراک را پرداخت می کنند ، می توانید ایمیل را جمع آوری کنید ، بنابراین هر ماه یک بار (یا هر بار که چیزی به مجموعه اضافه می کنید) به روزرسانی درباره موارد جدید اضافه کنید.

این باعث افزایش تعامل و بازگشت دائمی افراد به صفحه مقصد می شود.

راه اندازی کتابخانه محتوای آنلاین به آن سختی که به نظر می رسد نیست.

تمام آنچه شما نیاز دارید یک صفحه فرود ، یک دیوارپوش و یک صفحه فروش (و مقداری محتوای برای پر کردن آن است!) است.

وقتی کار سخت ساخت کتابخانه اشتراک تمام شد ، می توانید اجازه دهید آن را اجرا کند و هر از چند گاهی به روزرسانی کنید. یک تکه کیک!

منبع: https://nashremahi.com/

https://www.elleandcompanydesign.com/blog/create-subscription-library



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آیا می خواهید آشپزخانه خود را بازسازی کنید اما زمان و بودجه کافی برای تغییر شکل آشپزخانه مطابق با انتخاب خود ندارید؟ اصلا جای نگرانی نیست ما در اینجا هستیم تا شما را با 7 داغترین ایده دکوراسیون آشپزخانه در سال 2019 شگفت زده کنیم.

بله ، درست شنیدید ، این ایده های دکوراسیون آشپزخانه بسیار مطبوع است و امروزه مرسوم ، مد روز است و همه تلاش خود را می کنند تا یکی از آنها را در محل آشپزخانه خود استفاده کنند ، پس چرا شما نیستید؟

گرچه ، مردم تمایل دارند چیزها را در سطح چشم اول خود ببینند. با این حال ، برخی از بارزترین و برجسته ترین تغییراتی که می توانید در آشپزخانه خود ایجاد کنید ، نقاشی دیوار یا دکوراسیون و همچنین کف است.

اما ، امروزه ، همه چیز تغییر کرده است. مردم بیش از حد مشغول هستند تا تلاش خود را برای تزئینات از طریق وسایل خانگی ، وسایل آشپزی و غیره با میزهای آشپزخانه انجام دهند در حالی که دیوارها و کفها متأسفانه نادیده گرفته می شوند.

بنابراین ، در اینجا ما قصد داریم 7 داغترین ایده های برتر را به شما نشان دهیم که می توانید به راحتی آشپزخانه خود را در بودجه و در مدت زمان کوتاه تغییر دهید. و ، بله ، دیوارهای آشپزخانه خود را فراموش نکنید ، زیرا آنها نیز باید تغییر کنند و البته کمی تغییر شکل می دهند ...

منطقه نزدیک سینک ظرفشویی:
این مفیدترین و برجسته ترین ویژگی آشپزخانه است که باید کمی بیشتر تغییر شکل دهد.

7 داغترین روند دکوراسیون آشپزخانه برای سال 2019

عکس از الیزابت لاوسون طراحی

با این حال ، می توانید با استفاده از دستگاه صابون ظرفشویی آشپزخانه برای صابون دستی یا ظرفی که استفاده از آن بسیار راحت است ، استفاده کنید و همچنین برخی از شستشوهای بدون دست را برای شما فراهم کند.

این نوع ظرفشویی های سینک ظرفشویی با یک فرآیند نصب کوچک در نزدیکی محل سینک ظرفشویی آشپزخانه شما عرضه می شوند.
بنابراین ، مراحل نصب بسیار آسان است و انجام آن به سختی 5 دقیقه طول می کشد.
شما همچنین می توانید یک بطری متصل را در جایی که باید مواد شوینده یا صابون ظرف مایع خود را بگذارید ، تهیه کنید.
فقط با انتخاب عجله نکنید ، اگر خانواده بزرگی دارید ، بطری بزرگتری را انتخاب کنید تا نیازی به بارها و بارها شوینده نگذارید.

قفسه های باز بسیار داخل هستند:
حالا به آن قفسه های در یا کابینت های آشپزخانه خداحافظی کنید. اکنون با جایگزینی "قفسه های باز" روند تغییر کرده است. این کمی تغییر می تواند به طور جدی در ظاهر آشپزخانه شما تأثیر بگذارد.

منبع: https://redpanel3d.com/

 

قفسه های چوبی را انتخاب کنید: در حالی که باعث می شود بتوانید ادویه های خود را به راحتی بگذارید.
دو قفسه پلاستیکی را انتخاب کنید: حتی می توانید گلدان گیاهان خانگی خود را قرار دهید.
سه قفسه فلزی را انتخاب کنید: که به شما امکان می دهد برخی از وسایل تزئینی یا سرویس های مورد علاقه خود را بگذارید
ما در واقع شاهد این افزایش چشمگیر در روند آشپزخانه 2019 هستیم که در آن مردم کابینت های چوبی معمولی خود را در این قفسه های باز جای داده اند.

به رنگ سفید نه بگویید:
امروزه رنگ سفید یا روشن بسیار قدیمی شده است. افراد به احتمال زیاد آشپزخانه خود را با رنگ و بویی متناسب با سایه های جذاب و شگفت آور از رنگ برای ایجاد ظاهر زیبا و ظریف تر ایجاد می کنند.

رنگ 1: رنگ مایل به سبز تیره و پر تنش.
COLOR 2: صفحات میز قهوه ای تیره با دیواره های کناری قهوه ای هش.
COLOR 3: ترکیبی از رنگ خنثی به انتخاب شما.
همیشه روی ترکیب رنگ تمرکز کنید ، اما هنوز از رنگ سفید یا رنگهای روشن دیگر استفاده نکنید. سایه های تیره و بد رنگ جلوه ای چشمگیرتر در آشپزخانه ایجاد می کنند.

دیوارهای تزئینی آشپزخانه بسیار مهم هستند:
با اصطلاح "دیوارهای تزئینی آشپزخانه" به این معنی نیست که فقط یک جعبه رنگ را بگیرید و رنگ آمیزی دیوارها را شروع کنید ، نه. در اینجا منظور ما این است که دیوارهای آشپزخانه خود را با برخی موارد واضح مانند:

سعی کنید بعضی از معانی عمیق مناظر را قرار دهید.
یا فقط عکس های خانوادگی خود را بگذارید و آنها را زیر قاب های جذاب روی دیوارها بگذارید.
چند تصویر زمینه با قاب و پر جنب و جوش را انتخاب کنید.
اقلام پرنعمت خیلی خوب هستند.
7 داغترین روند دکوراسیون آشپزخانه برای سال 2019

عکس توسط سازندگان ساسون

اگر نمی خواهید رنگ دیوارهای آشپزخانه خود را تغییر دهید ، این می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. می توانید دیوارها را به رنگ سفید و ساده بگذارید و فقط موارد جالب را روی آن قرار دهید.

ایده پرده های آشپزخانه
اگرچه ، آشپزخانه ها در کل خانه شما تأثیر خوبی دارند. شما باید آشپزخانه خود را در هر قسمت مناسب و مناسب نگه دارید.

7 داغترین روند دکوراسیون آشپزخانه برای سال 2019

عکس از استودیو ویلیام هفنر

بنابراین ، وقتی زمان تزئین آشپزخانه است ، باید از پرده های پنجره برای آشپزخانه شروع کنید. بنابراین ابتدا به میله کششی سنگین برای آویزان کردن پرده ها روی پنجره های آشپزخانه خود نیاز دارید. پس از آن ، پرده های ویترین کوچک احتمالاً اکنون از طریق بازارهای آنلاین یا خرده فروشی در هر فروشگاه موجود است. شما می توانید به راحتی یک جفت از آن پرده ها را برای آشپزخانه ، حمام و اتاق خواب خود بخرید تا فقط جلوه و جلوه خوبی ایجاد کند. قبل از خرید پرده ، باید موارد کمی را که در زیر ذکر می کنم بررسی کنید.

رنگها
پارچه
مواد
طرح
قیمت
چرا با ایده تخته سیاه همراه نیستیم؟
بله ، این یک روش عالی برای تزئین دیوار آشپزخانه شما است و البته هزینه کمتری نیز دارد. می توانید تخته سیاه تخته ای را روی کل دیوار قرار دهید تا جلوه و برجستگی بیشتری داشته باشد. در حالی که این تخته سیاه می تواند در زمان:

مهمانی ها (فقط کافی است از طریق فهرست بنویسید و از مهمانان خود پذیرایی کنید).
برای مشغول ساختن بچه ها (آشپزی هنگام دیدن بچه هایتان همزمان یک کار پرهیاهو است ، بنابراین داشتن تخته تخته می تواند بچه هایتان را در همان زمان مقابلتان مشغول کند).
با این حال ، ایده های تخته سیاه توسط بسیاری از افراد دنبال می شود و این ساده ترین راه برای جذابیت آشپزخانه و سرگرمی همزمان میهمانان است.

کاشی های مراکشی و اسپانیایی:
ما باید این واقعیت را بپذیریم که داشتن آشپزخانه با تنظیمات برخی کاشی های چشمگیر قطعاً تأثیر چشمگیری در مردم خواهد داشت. افرادی که برخی از کاشی های مراکشی و اسپانیایی را با کنتراست رنگ دیوارهای آشپزخانه اجرا می کنند ، ظاهر لوکس و بی نقصی به شما می دهند.

این نوع کاشی ها برای تأثیر بصری بسیار با ارزش تر ، پشت پرده هستند.
جذاب تر و کاربرد آن آسان تر است.
بنابراین ، این به راحتی باعث می شود آشپزخانه شما از نظر اندازه نیز گسترده باشد.

نتیجه:
فقط کمی تغییر می تواند ظاهری باورنکردنی در آشپزخانه ایجاد کند. بنابراین ، بهترین ایده را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید و همچنین ایده های شخصی خود را که به وسیله آن آشپزخانه خود را در حد بودجه تزئین می کنید ، به اشتراک بگذارید.

درباره ما نظر دهید و تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

http://beautyharmonylife.com/7-hottest-kitchen-decor-trends-2019/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آشپزخانه اتفاقاً محبوب ترین اتاق در بیشتر خانه های مدرن در حال حاضر است. با این حال ، نوسازی آشپزخانه به هیچ وجه کار ساده ای نیست و باید برای این کار زمان و هزینه قابل توجهی اختصاص دهید. مواردی اساسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید در صورتی که این کار را به تنهایی انجام می دهید یا از یک متخصص در محل زندگی خود کمک می گیرید. در زیر ، ما چندین ایده معتبر برای بازسازی آشپزخانه را برجسته کرده ایم که به شما کمک می کند تا ارزش خانه شما به طور قابل توجهی افزایش یابد.

1. به چیدمان فکر کنید
برخلاف هر اتاق دیگری در محل زندگی شما ، ضروری است که آشپزخانه شما کاربردی و همچنین کاربردی باشد. توجه داشته باشید که چگونه می توان از آشپزخانه برای تعیین اولویت های شما در مناطق بازسازی شده استفاده کرد. چه چیزی برای شما مفید خواهد بود و چه چیزی نه؟ به چیدمان آن فکر کنید و همچنین ارزیابی کنید که برای اقامت شما بیشترین تأثیر را خواهد داشت.

ایده های آشپزخانه خود را بازسازی کنید

2. اولویت را به کیفیت بدهید
برای خرید بهترین مواردی که در بودجه شما موجود است ، هدف خود را قرار دهید. محتاطانه خواهد بود که به دنبال اقلام با کیفیت و کاربردی باشید که ارزش بالقوه آشپزخانه و خانه شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این امر به شما کمک می کند تا در صورت تصمیم به فروش خانه خود ، مقدار قابل توجهی پول تولید کنید.

ایده های آشپزخانه خود را بازسازی کنید

3. از هزینه های پنهان غافل نشوید
در نظر گرفتن هزینه های نیروی کار و همچنین مواد جدا از مالیات به علاوه هزینه های تحویل یا حمل و نقل بسیار حیاتی است. همه این هزینه ها می تواند هزینه های نوسازی آشپزخانه را به سرعت بالا ببرد ، حتی قبل از اینکه متوجه شوید. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که هزینه های پنهان بازسازی آشپزخانه که به شما کمک می کند تا در طولانی مدت از سردردهای ناخواسته جلوگیری کنید ، غافل شوید.

منبع: https://redpanel3d.com/

4- برنامه ریزی صحیح انجام دهید
برنامه ریزی فضای آشپزخانه باید به درستی انجام شود و اگرچه یک پیمانکار نوسازی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی چیده شده است ، این شما هستید که می توانید برای راحتی کار خود برنامه ریزی مناسبی انجام دهید. در زیر ، موارد مختلفی را ذکر کردیم که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرند:

لوازم خانگی: باید در جلوی وسایل آشپزخانه فاصله کافی کف وجود داشته باشد به گونه ای که امکان باز شدن درب به درستی وجود داشته باشد و فرد بتواند بدون هیچ مشکلی در آنجا قدم بگذارد. برای این امر ، کنار گذاشتن فاصله حداقل 34 تا 46 اینچ ضروری است.
پیشخوان ها: باید حداقل 32 اینچ فضای پیشخوان در آشپزخانه وجود داشته باشد تا بتوانید غذا را با حداقل 18 اینچ در یک طرف سینک و 24 اینچ در سمت دیگر تهیه کنید. در صورت امکان به فضای بیشتری بروید.
مسیرهای پیاده روی: فضای کافی را برای جریان بی وقفه ترافیک کنار بگذارید. حداقل 40 اینچ باید بین جزیره (در صورت موجود بودن) و پیشخوان هایی که به مردم اجازه می دهد بدون مزاحمت کسی که در پیشخوان ها کار می کند ، عبور کنند.
ایده های آشپزخانه خود را بازسازی کنید

پس از اطمینان از آنچه در آشپزخانه می خواهید و همچنین توانایی پرداخت هزینه ، زمان آن است که یک پیمانکار باتجربه را استخدام کرده و مراحل بازسازی را شروع کنید. همیشه به برنامه خود پایبند باشید و به دلیل هیجان یا عجله ناخواسته از آن منحرف نشوید. در واقع ، آشپزخانه محلی است که شما می خواهید قسمت عمده ای از وقت خود را در طول روز در آنجا بگذرانید. بنابراین ، به برنامه ریزی برای بازسازی تأکید کنید و گزینه های اضافی صندلی مانند نیمکت گوشه ای ، میز صبحانه ، و همچنین یک میله را به جزیره آشپزخانه اضافه کنید ، به علاوه ، در صورت امکان ، برخی از مدفوع ها را نیز وارد کنید. به این ترتیب ، پس از اتمام مراحل بازسازی در موقعیتی خواهید بود که آشپزخانه را به رخ مهمانان خود بگذارید.

http://beautyharmonylife.com/renovating-your-kitchen-ideas/



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

احتمالاً تاکنون متوجه شده اید که انواع مختلفی از شیرآلات آشپزخانه و طرح سینک ظرفشویی وجود دارد که امروزه انتخاب می شود ، اما همه با هم سازگار نیستند. چه بخواهید شیر آب جدیدی برای سینک آشپزخانه خود بخرید و چه اینکه به سادگی باید دستگاه فعلی خود را ارتقا دهید ، قبل از رفتن به خانه محلی خود باید برخی از عوامل مهم را در نظر بگیرید. در زیر برخی نکات مهم را برای کمک به شما در انتخاب صحیح و تهیه بهترین شیرهای آشپزخانه ارائه می دهیم.

1. با بررسی سینک ظرفشویی شروع کنید
همانطور که در بالا ذکر شد ، چه شما کیفیت ساخت یا طراحی را در نظر بگیرید ، همه انواع شیر آب یکسان نیستند. لونی ، یک متخصص از آقای Kitchen Faucets می گوید شما می توانید با دیدن سینک ظرفشویی شروع کنید تا از تعداد سوراخ های نصب شده مطلع شوید. توجه داشته باشید که این مورد در شرایطی اعمال می شود که شما نیاز به نصب یک شیر آشپزخانه جدید در سینک ظرفشویی فعلی خود داشته باشید و یا زمانی که نیاز به اتصال یک شیر آب جدید به یک سینک ظرفشویی جدید دارید. زیر سینک ظرفشویی خود را بررسی کنید تا از تعداد سوراخ های صفحه نصب مطلع شوید. با وجود هر شیر آب جدید ، نشانه ای روی بسته وجود دارد که به شما اجازه می دهد تعداد سوراخ های نصب شده برای نصب را بدانید. بنابراین ، لازم به ذکر است که شیرهای آب در نسخه های 1-4 سوراخ وجود دارد. حتی در این صورت ، برخی از طراحی های شیر آب گزینه های مختلفی را برای مطابقت با انواع مختلف تنظیمات سینک فراهم می کند. درصورتی که یک سوراخ بخرید که فقط دو سوراخ از آن استفاده کند در حالی که سینک ظرفشویی شما سه بار است ، باید دقیقاً کارهایی را که باید با دهانه سوم انجام دهید انجام دهید.

شیر آب: آنچه شما باید بدانید قبل از رفتن به خانه انبار محلی خود

2. خطوط آب
هنگام بروزرسانی از شیر آب قدیمی خود به یک شیر جدید ، باید از سازگاری آن اطمینان حاصل کنید ، مخصوصاً وقتی صحبت از خطوط آب می شود. قبل از خرید شیرآلات جدید ، زیر سینک ظرفشویی را بررسی کنید و اندازه خط موجود و همچنین شیرهای قطع را یادداشت کنید. شیرهای جدید با 3/8 lines خطوط آب فلکس متصل شده اند. با این حال ، اگر متوجه شوید که دریچه های قطع برق 1/2 "اندازه دارند ، ممکن است مجبور شوید قبل از نصب شیرآلات جدید ، آن را با شیرهای قطع کننده 3/8" جایگزین کنید. متخصصان توصیه می کنند هنگام نصب شیرهای جدیدتر شیرهای خاموش را تعویض کنید ، زیرا شیرهای قدیمی هنگام خاموش شدن آب بیشتر مستعد خرابی هستند.

منبع رد پنل: https://redpanel3d.com/mag/home-decoration/

3. پایان
در حالی که این فقط برای جذابیت زیبایی است ، وقتی قصد دارید وسایل لوله کشی را جایگزین کنید هرگز نباید این جنبه را نادیده بگیرید. نوع نهایی که در حال حاضر دارید یا آنچه می خواهید برای سخت افزار آشپزخانه داشته باشید را در نظر بگیرید. شیرهای آب شما باید در صورت ایده آل بودن لوازم جانبی سینک ظرفشویی (دستگاه صابون ، پوشش سوراخ غرق و شکاف هوا) را کاملاً منطبق یا تکمیل کنید. به عنوان مثال ، داشتن روکش براق براق کروم ، اگر وسایل نیکل براق و مات هستند ، نامناسب به نظر می رسد.

شیر آب: آنچه شما باید بدانید قبل از رفتن به خانه انبار محلی خود

نکاتی که در بالا ارائه شد به شما کمک می کند قبل از خرید ، گزینه های خود را محدود کنید. قبل از اقدام به خرید شیرهای آشپزخانه جدید ، مهم است که سینک ظرفشویی خود را بررسی کنید ، خطوط تأمین آب را بررسی کنید و پایان ایده آل مورد نظر خود را در نظر بگیرید. با در نظر داشتن این نکات ، مطمئناً خرید شیرهای آشپزخانه ایده آل با وجود انتخاب های ظاهراً بی پایان موجود امروزه ، بسیار ساده تر خواهد بود. انتخاب صحیحی داشته و شیرهای با کیفیتی تهیه کنید که به شما ارزش پول می دهند.

http://beautyharmonylife.com/faucets-what-need-know-before-heading-local-home-depot/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()