نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

کشتی
کشتی قدیمی ترین ورزش جهان محسوب می شود. ما می دانیم زیرا نقاشی های معروف غار در لاسکو ، فرانسه با قدمت 15300 سال پیش ، کشتی گیران را به تصویر می کشد. و نه تنها در فرانسه نقاشی هایی با کشتی گیران مصور در غارهای سراسر جهان ، از 7000 سال قبل از میلاد در مغولستان ، از 6000 سال قبل از میلاد در لیبی و در غارهای ماقبل تاریخ در ژاپن یافت شده است. یک قطعه پاپیروس با دستورالعمل های کشتی روی آن پیدا شد که قدمت آن در حدود 100 تا 200 میلادی است. و بعد از این همه مدت ، هنوز هم یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان است.


دویدن

نباید تعجب آور باشد زیرا دویدن در این 5 لیست برتر قرار دارد زیرا در دسترس ترین ورزش است. دویدن یک بیان جهانی انسان است و همیشه نیز خواهد بود. این تنها ورزشی بود که در اولین المپیک در سال 776 قبل از میلاد ثبت شد. این ورزش شامل چهار نوع مسابقه دویدن مختلف بود.

پرتاب نیزه

Javelin Throwing یک ورزش دیگر است که بخشی از بازیهای المپیک اولیه بود و هنوز هم بخشی از بازیهای مدرن المپیک است. این یک ورزش دو و میدانی است که در آن پرتاب نیزه تا آنجا که ممکن است پرتاب می شود. اولین پرتاب نیزه در المپیک در سال 708 قبل از میلاد گنجانده شد ، اما فقط در سال 1906 به المپیک مدرن وارد شد. در زمان های اولیه ، نیزه هایی که پرتاب می شدند بسیار سبک تر از حال حاضر بودند.


PoloPolo

برای اولین بار در زمان امپراتوری پارسی در آسیای میانه ، توسط امپراطورها نواخته شد. پولو یک ورزش تیمی است که بر روی اسب انجام می شود ، جایی که هر دو تیم سعی می کنند با زدن یک توپ کوچک چوبی به درون دروازه ، به گل برسند. اولین شواهد مستند در مورد این ورزش به سال 316 میلادی برمی گردد. این بازی مدرن در هند و در زمان امپراتوری بریتانیا ساخته شد ، اولین باشگاه چوگان در سال 1833 تاسیس شد.

هاکی

بازی هاکی را می توان در یونان باستان جستجو کرد. تصاویر افرادی که با چوب و توپ منحنی بازی می کنند پیدا شده است که قدمت آنها به 600 سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد. این ورزش در ابتدا "شینتی" نامیده می شد. اولین بار کلمه "هاکی" در سال 1363 توسط ادوارد سوم انگلیس استفاده شد. هنگامی که امپراتوری انگلیس در دهه 1800 در خارج از کشور گسترش یافت ، آنها این بازی را معرفی کردند و آن را محبوبیت بی نظیری در سراسر جهان دادند.


بنابراین دفعه بعد که هر یک از این ورزش ها را تماشا کردید یا بازی کردید ، به یاد داشته باشید که چند قرن قبل از شما از آنها لذت می بردند! آیا این داستان ها ورزش مورد علاقه شما را یادآوری می کنند؟ نگاهی به حراج Sport Memorabilia بیندازید و هم اکنون خاطرات ورزشی مورد علاقه خود را بخرید. یا شاید شما قبلاً دارای یادگاری های ورزشی هستید که مایلید آنها را بفروشید؟ به راحتی می توانید آنها را در Catawiki به حراج بگذارید. برای شروع به سادگی به عنوان فروشنده ثبت نام کنید.

https://www.catawiki.com/stories/4865-the-5-oldest-sports-in-the-world



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آیا به دنبال راه های آسان برای بهتر جلوه دادن به بیرون خانه خود هستید؟ آیا می دانید افزایش جذابیت محدود کردن خانه شما نیز می تواند ارزش را بهبود بخشد؟ بسیاری از افراد نمی دانند هنگام لباس پوشیدن فضای بیرونی خود از کجا شروع کنند. ما چهار روش داریم که در زیر می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.



درب ورودی را رنگ کنید
بعضی اوقات ، ساده ترین ایده ها بهترین و مقرون به صرفه ترین ایده ها هستند. یک قوطی رنگ ، برخی از گیاهان گلدانی و یک حصیر خوش آمد گویی جدید ممکن است تمام نیاز شما برای بدست آوردن ظاهر مورد نظر شما باشد. برای افزایش جلوه ها ، می توانید تعداد خانه های بزرگتر ، چند بالش پرتاب جدید یا صندلی های اضافی اضافه کنید. تقارن بهترین نتیجه را می دهد ، بنابراین انجام همان کار در هر طرف درب ، نظرات خوبی را از همسایگان و میهمانان دریافت می کند.

منتشر شده توسط:  https://redpanel3d.com/mag/

سقف جدیدی تهیه کنید
یکی از سریع ترین راه ها برای تغییر ظاهر منزل ، تهیه سقف جدید است. ده ها سبک برای بررسی وجود دارد. به عنوان مثال ، سقف های زونا دارای مواد مختلفی از فلز مانند قلع و مس تا لرزش سرو و سقف های آسفالت استاندارد است. پیمانکاران سقف محلی مورد اعتماد شما می توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که سبک مناسب برای خانه و بودجه شما چیست.

 


محوطه سازی را تازه کنید
هیچ کس دوست ندارد به یک چشم چشم در محله خود نگاه کند. برای جلوگیری از این امر ، هر ساله با تعویض مالچ ، تخت گل ها مرتب و مرتب می شوند. چمن های مرتب کمتر از یک حیاط بی نظم با یک تن رشد بیش از حد ، مجرمان را که قصد ورود به خانه شما را دارند پنهان می کند. یک تغییر ساده مانند افزودن گل در کنار پیاده رو می تواند مقرون به صرفه و سریع باشد.

4 روش ساده برای بهبود نمای بیرونی خانه

عکس منظره هنریچراغ اضافه کنید

روش دیگر برای بهبود امنیت و زیبا جلوه دادن خانه شما وجود چراغ های جدید است. با روشن کردن پیاده روها و ورودی های خانه ، اموال را ایمن نگه می دارید. شما از مسافرت و زمین خوردن جلوگیری می کنید زیرا وقتی دست هایتان پر از مواد غذایی یا کودک خواب آلود است می توانید تا در بروید. افزودن چراغ های تشخیص حرکت به گاراژ و حیاط پشتی ، اطمینان از صرفه جویی در انرژی و نور برای دیدن در تاریکی را تضمین می کند.

4 روش ساده برای بهبود نمای بیرونی خانه

عکس توسط Light It Right

بهتر جلوه دادن خانه شما نیازی به یک آزمایش بزرگ نیست. این تغییرات می تواند مانند تغییر رنگ ساده باشد ، مانند قرار دادن سایدینگ جدید یا افزودن یک عرشه بسیار شدید. بهبود ویژگی های ایمنی باعث افزایش ارزش خانه شما و اطمینان از امنیت خانواده شما ، چه تاریک و چه تاریک می شود.

https://beautyharmonylife.com/4-simple-ways-to-improve-your-homes-exterior-appearance/



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

تأثیرات همه گیر covid19 بر محیط های کاری بیشتر در معرض آسیب دیدگان مربیان قرار دارند. حتی اگر به سختی هیچ صنفی توانسته است بدون ایجاد تغییرات چشمگیر در صنعت موفق شود ، دلیل کافی وجود دارد که باور کنیم مربیان در هر روز با موانع کاری گسترده روبرو هستند. یکی از آنها ایجاد فضای اداری در منزل است که برای آموزش آنلاین مناسب است. در حالی که سایر متخصصان ممکن است به اینترنت ، میز و لپ تاپ یا رایانه شخصی بیش از این نیاز نداشته باشند ، اما مربیان به طور چشمگیری به موارد بیشتری نیاز دارند. اگر کمی در نحوه راه اندازی دفتر خانه خود گیر دارید ، نکات برتر زیر به شما کمک می کند میز کار معلمان را برای آموزش از راحتی خانه خود ایجاد کنید.



سازماندهی لوازم شما
کار به عنوان یک مربی به این معنی است که شما همیشه نیاز به وسایل کافی برای تحصیل و صنایع دستی خواهید داشت. اگرچه اکنون به یک محیط دور افتاده اید ، اما برای انجام کلاسهای آنلاین هنوز به وسایل مدرسه مناسب نیاز خواهید داشت. از آنجا که بسیاری از جزئیات روزانه تحت تأثیر مقررات قفل شدن قرار گرفته اند ، ممکن است دریابید که خرید آنلاین برای وسایل مدرسه اکنون بهترین راه حل است. هنگام خرید آنلاین ، باید در هنگام سفارش دوره های تحویل را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که لوازم تحریر و لوازم مورد نیاز خود را ندارید.

منتشر شده توسط : https://redpanel3d.com/

نیاز به آرام
از آنجا که از بسیاری جهات به دانشجویان خود آموزش می دهید ، باید از دانش آموزان خود الگو بگیرید. بنابراین ، دفتر خانه شما باید در یک مکان آرام در خانه تنظیم شود. شکی نیست که اگر از اتاق نشیمن خود کار می کنید ، آموزش کار آسانی نخواهد بود. در حالت ایده آل ، بهترین کار این است که محیط کار جدید خود را در اتاقی تنظیم کنید که می تواند جدا از بقیه محیط خانه شما باشد ، مانند اتاق خواب مهمان یا اتاق مطالعه.



میز معلمان: نکات برتر برای راه اندازی دفتر خانه خود

اینترنت پایدار و فناوری ایده آل
شکی نیست که برای آموزش آنلاین دانشجویان خود به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز خواهید داشت ، اگرچه شاید نیازی به فناوری ایده آل ندانسته باشید. متأسفانه ، در هنگام تلاش برای کار بر روی فناوری منسوخ ، حتی سریعترین ارتباطات اینترنتی نیز بی ربط هستند. نوت بوک یا رایانه شخصی Pentium یا Atom برای کلاسهای آنلاین عملکرد کافی ندارد. علاوه بر لپ تاپ یا رایانه شخصی مناسب که دارای پردازنده سریع است ، مشخصات دوربین شما نیز باید قابل استفاده باشد. ممکن است دریابید که استفاده از هدفون با کیفیت و بلندگو برای برگزاری کلاس ها صدای با کیفیت بالاتری را در اختیار دانشجویان شما قرار می دهد.

میز معلمان: نکات برتر برای راه اندازی دفتر خانه خود

دفتر خود را خیلی راحت نکنید
انجام یک کار عادی در هنگام کار در خانه می تواند بسیار چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر با توجه به اینکه چقدر راحتی را در نظر بگیرید. بنابراین ، باید از راحت جلوه دادن فضای دفتر کار منزل خود خودداری کنید زیرا این امر شما را از بهره وری بازمی دارد. ترجیحاً ، بهترین کار این است که از قرار دادن مبلمان در محل کار خود مانند مبل یا تخت خودداری کنید زیرا این امر باعث حواس پرتی در برنامه کاری شما می شود. هدف اصلی هنگام انتخاب وسایل مناسب باید ساده و ساده باشد.

https://beautyharmonylife.com/the-teachers-desk-top-tips-to-set-up-your-home-office/



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

دکوراسیون خانه شامل موارد مختلفی مانند راه اندازی آشپزخانه مدولار ، طراحی مجدد اتاق خواب و موارد دیگر است. همه این کارها را برای راحت تر کردن خود در خانه انجام می دهیم و حتی به طور هم زمان خانه مان خوب به نظر می رسد ، اما در عین حال همه ما در خانه یک مکان داریم که در هنگام تزئین اغلب از آن چشم پوشی می کنیم - این اتاق نشیمن است " اتاق نشیمن اساساً یک فضای مشترک در خانه است که مردم اغلب اوقات خود را در آن می گذرانند ، یا اغلب از آن به عنوان "تالار" یاد می شود.



مردم دلایل زیادی برای تزئین نشدن اتاق نشیمن خود دارند. افرادی که اتاق نشیمن خود را تزئین نمی کنند ، غالباً دلایلی از قبیل: "این یک منطقه مشترک است و اگر بچه ها دکوراسیون را خراب کنند ، چه می کنید؟" از طرف دیگر ، افرادی هستند که با این سوال روبرو هستند که چگونه اتاق نشیمن خود را تزئین کنیم؟

آکواریوم زیبا در ایده های طراحی اتاق نشیمن

عکس از Lapis Design Partners

پاسخ کاملاً ساده است ، همانطور که مشاهده می کنید اتاق های نشیمن فضاهای بزرگی هستند و هر نوع تزئین کوچک مانند نقاشی ، پرتره یا نیم تنه ممکن است خوب به نظر نرسد و حتی ممکن است کودکان آنها را بشکنند یا خراب کنند. افزودن مبلمان بیشتر باعث می شود اتاق شلوغتر به نظر برسد و حتی هنگام نظافت درد از ناحیه کمر نیز خواهد بود. بهترین کاری که می توانید برای خیره کننده نشان دادن اتاق نشیمن خود انجام دهید افزودن آکواریوم است.

آکواریوم زیبا در ایده های طراحی اتاق نشیمن

عکس توسط آکواریوم ها و استخرهای سفارشی Okeanos

داشتن یک آکواریوم در اتاق نشیمن فواید مختلفی دارد ، زیرا گفته می شود آب دارای ویژگی های خنک کننده است نصب یک آکواریوم باعث خنک شدن خانه شما می شود. گفته می شود که حرکت ماهی ها در آکواریوم برای چشم تسکین دهنده است و حتی سطح استرس شما را کاهش می دهد. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا ما از آکواریوم های مستطیل شکل قدیمی حوصله نداریم؟ اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید ، در اینجا ایده هایی آورده شده است که می توانید برای نصب یک آکواریوم زیبا در اتاق نشیمن خود استفاده کنید:

آکواریوم پانوراما
آکواریوم پانوراما مخزن ماهی به سبک نوار بلند است که می تواند به اندازه دلخواه شما گسترش یابد. آکواریوم پانوراما برای پوشش فضاهای سربار ایده آل است و می تواند در اطراف اتاق نصب شود.



آکواریوم زیبا در ایده های طراحی اتاق نشیمن

عکس از معماری آکواریوم

زیر آکواریوم راه پله
یکی از غیر متعارف ترین ایده ها تبدیل این دیوار راه پله خسته کننده به یک آکواریوم زیبا است. شما می توانید در این نوع آکواریوم ، و بسته به ارتفاع راه پله ، از هر اندازه ماهی استفاده کنید. شما می توانید آن را به هر اندازه که دوست دارید گسترش دهید.

برگرفته از: https://redpanel3d.com/mag/parlor-decoration/

آکواریوم زیر دریا
هیچ چیزی به نظر نمی رسد آکواریوم بهتر از اشیایی که در زیر دریا قرار دارند. راه اندازی این آکواریوم کار سختی نیست ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک مخزن ماهی معمولی است و برخی از اسباب بازی های قدیمی مانند کشتی ها ، هواپیماها و همچنین می توانید یک فیلتر به شکل زیردریایی نصب کنید که به موضوع "زیر دریا" اضافه می شود.

 

دیوار آکواریوم
روی میز ، روی دیوار ، در حیاط خانه و غیره اینها ایده های رایج آکواریوم است. تصور کنید یک دیوار کامل پر از ماهی در هر اندازه است که به آنجا و از آنجا حرکت می کند. تنها چیزی که به ذهن شخص خطور می کند این است که او دیواره آکواریوم را ببیند "شگفت انگیز" است. مفهوم دیوار آکواریوم بسیار ساده است. شما فقط باید یک مخزن ماهی را به صورت عمودی روی همه دیواره قرار دهید. پس از نصب مخزن ماهی ، فقط باید آن را پر از آب کنید و ماهی ها را اضافه کنید.

آکواریوم زیبا در ایده های طراحی اتاق نشیمن

عکس از Design Studio 15

آکواریوم می تواند یکی از بهترین مواردی باشد که می تواند به مبلمان اضافه شود ، داشتن یک آکواریوم در خانه مانند داشتن یک حیوان خانگی با نگهداری کم و یک دکوراسیون داخلی شیک است ، یعنی دو در یک. راه اندازی آکواریوم می تواند پرهزینه باشد و برای افرادی که وام های خانگی آنها در حال انجام است ، یک ایده دور است. در چنین مواردی ، می توانید از وام دهنده فعلی خود وام Top Up Loan را انتخاب کنید ، یا می توانید انتقال وام Home Loan را با NBFC انتخاب کنید.

https://beautyharmonylife.com/beautiful-aquarium-living-room-design-ideas/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اگرچه ما معمولاً مانند ملکه شیطانی از سفید برفی خیره نمی شویم ، همه ما ارزش آینه حمام را می دانیم. چه چیز دیگری صبح به ما خوشامد می گوید ، بر رژیم روزانه دندان و مراقبت از پوست ما نظارت می کند و در مورد اینکه آیا به نظر می رسد منصفانه ترین فرد از خانه است ، قضاوت می کند؟ در واقع ، آینه حمام تمیز و ثابت باعث ایجاد تفاوت می شود.



همانطور که گفته شد ، خرید آینه دستشویی و رعایت یک روال معمول برای نگه داشتن آن نیازی به کسل کننده ، دشوار یا خیلی سنگین کیف پول شما نیست. در حقیقت ، مبلمان حمام خود را با یک آینه جدید تهیه کنید - در نتیجه اتاق را برای شما و مهمانان خود ترشح می کنید - همه موارد در انتخاب نوع آینه مناسب ، قرار دادن آینه در موقعیت مناسب و تمیز کردن سطح آینه در صورت لزوم است. برای راحتی شما ، در اینجا لیستی سریع از "نکات پیشنهادی" برای خرید ، چسباندن و تمیز کردن آینه حمام جدید آورده شده است.

انتخاب آینه مناسب برای حمام خود

چه نوع آینه ای بهتر کار خواهد کرد؟
خواه به دنبال یک آینه شیک و انحطاطی برای ارتقا look کل نمای حمام خود باشید ، یا چیزی بدون مزاحمت و سودمندتر ، در نظر گرفتن خرید در کنار این عوامل کمک می کند:

بودجه: چقدر حاضرید برای آینه جدید خود هزینه کنید؟ چند نوع آینه را می توانید تهیه کنید؟ در مورد بودجه خود برای هر یک از آینه ها تصمیم بگیرید ، و اگر برای مدت طولانی از آن استفاده می کنید ، نترسید که چیزی با کیفیت خوب را تهیه کنید.
اندازه: به چه آینه بزرگی نیاز دارید؟ آیا به دنبال آینه صفحه ای با اندازه استاندارد یا پیاده سازی به طول بدنه هستید که بتوانید آن را به دیوار بچسبانید؟ در مورد نوعی آینه تصمیم بگیرید که فضای محدودی را که در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند به حداکثر برساند.
قرار دادن: آینه را کجا قرار می دهید؟ آیا آن را بالای سینک ظرفشویی آویزان می کنید ، روی دیوار نصب می کنید و یا میز آشپزخانه خود را با آن مجهز می کنید؟ درک کنید که آینه را به کجا قرار می دهید به گونه ای که تمیز کردن و جابجایی مجدد آن در صورت لزوم آسان شود.

برگرفته : https://redpanel3d.com/mag/bedroom-decoration/


قاب بندی: چه نوع قاب بر روی آینه خود می خواهید ، یک قاب ساده یا یک قاب ظریف؟ آیا به جایگاه احتیاج دارد؟ برای آینه دستشویی سفارشی ، از سرویس دهنده محلی خود بخواهید که در صورت نیاز به تغییر ، لبه های قاب را اصلاح کند. خرید یک آینه گرد یا مستطیل شکل ساده هیچ مشکلی ندارد - نوع مینیمالیستی بدون هیچ لبه یا برجستگی تیز ، ایمن ترین نوع در اطراف کودکان است.
مواد: آینه جدید شما باید از چه نوع موادی ساخته شود؟ به این فکر کنید که آیا می خواهید روی مواد شیشه معتدل سرمایه گذاری کنید یا خیر ، که در صورت شکستن احتمال آسیب دیدگی را به حداقل می رساند. اگر در آب و هوای مرطوب تر و مرطوب زندگی می کنید ، ممکن است یک قاب مقاوم در برابر قالب را انتخاب کنید که همراه با آینه شما باشد.
انتخاب و استفاده از ابزار تمیز کردن مناسب
هنگامی که آینه را به جای مناسب آن در حمام خود چسباندید ، فقط چیزهای کم هزینه و کمی چربی آرنج برای نگه داشتن آن در چرخش و چرخش لازم است.

 

ما به شما توصیه می کنیم چیزی بیش از شیشه پاک کن و یک حوله میکروفیبر در اطراف خود نداشته باشید تا کار را برای شما به پایان برساند. استفاده از حوله میکروفیبر برای از بین بردن زباله های سطحی آسان تر و بسیار کارآمدتر از استفاده از جاروبرقی است که در صورت استفاده نادرست می تواند ردپای آشفته خود را روی سطح آینه باقی بگذارد.

وقتی زمان تمیز کردن آینه است ، یک لایه نازک از محلول تمیز کردن را از بالا به پایین بپاشید. برای از بین بردن برچسب ها یا برچسب های باقی مانده ، روی آنها کمی محلول بپاشید و با یک خراش پلاستیکی لبه های آن را به آرامی فشار دهید. سپس کاملاً پاک کنید تا اینکه بار دیگر سطح آینه براق شود.

انتخاب آینه مناسب برای حمام خود

این تمام چیزهایی است که در آن وجود دارد. پرسیدن "آینه ، آینه روی دیوار حمام" پاسخی سریع به این می دهد که چه کسی از همه منصفانه ، تمیز و سخت است.

https://beautyharmonylife.com/choosing-right-mirror-bathroom/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آشپزخانه یکی از مهمترین مناطق خانه شماست. این مکانی است که نه تنها غذا بلکه عشق نیز در آن سرو می شود. با این حال ، با گذشت زمان ممکن است بخواهید چند به روزرسانی کوچک انجام دهید و فضای خود را بازسازی کنید. این زمانی است که سرویس نوسازی آشپزخانه کوچک وارد تصویر می شود. نوسازی آشپزخانه گران نیست و نکات زیر به شما کمک می کند خدمات نوسازی آشپزخانه کوچک با قیمت مناسب را پیدا کنید.



خدمات را مقایسه کنید
برای به دست آوردن بهترین کیفیت خدمات نوسازی آشپزخانه کوچک ، مقایسه گزینه های موجود برای شما یکی از اولین اقداماتی است که باید انجام دهید. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات نوسازی آشپزخانه کوچک باتجربه و قابل اعتماد را پیدا خواهید کرد. با این حال ، ساختار قیمت از یک شرکت به شرکت دیگر بسته به استانداردها و خدمات آنها تغییر می کند. بنابراین هنگامی که به دنبال خدمات مقرون به صرفه هستید ، گزینه هایی را که مطابقت دارند با اولویت و بودجه خود مقایسه کنید. در زمان های خاص شرکت ها تخفیف های ویژه ارائه می دهند و این زمانی است که می توانید از مقرون به صرفه ترین قیمت ها بهره مند شوید. اطمینان حاصل کنید که قیمت ارائه دهندگان خدمات را با خدمات آنها مقایسه می کنید.

چگونه سرویس نوسازی آشپزخانه کوچک ارزان قیمت را پیدا کنیم

عکس از Lisa Robazza Design - ایده های طراحی آشپزخانه معاصر را کشف کنید

با استفاده از موارد موجود
در آشپزخانه های کوچک ، موارد زیادی وجود دارد که می توانید در بازسازی از آنها استفاده مجدد کنید. به عنوان مثال ، مایکروویو ، یخچال ، کابینت آشپزخانه و مواردی از این قبیل می توانند دوباره استفاده شوند. با این کار در روند نوسازی می توانید در هزینه و وقت زیادی صرفه جویی کنید. از طرف دیگر ، اگر می خواهید همه چیز جدید بدست آورید ، به فروش کلی این موارد از قبل کمک می کند زیرا این کار باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما می شود.

چگونه سرویس نوسازی آشپزخانه کوچک ارزان قیمت را پیدا کنیم

عکس از GR8 Interiors - عکسهای بیشتر آشپزخانه در خانه مزرعه

بسته مناسب را انتخاب کنید
از آنجا که آشپزخانه شما کوچک است ، می توانید به دنبال ایده هایی باشید که فضای شما را ذخیره کنند و از موجود موجود به طور موثر استفاده کنید. شما باید از خدمات نوسازی آشپزخانه کوچک بسته مناسب را انتخاب کنید تا بهترین مواد و نوسازی متناسب با بودجه خود را بدست آورید. برای انجام این کار ، قبل از اینکه با شرکت نوسازی تماس بگیرید ، باید همه چیز را به خوبی برنامه ریزی کنید. برخی از شرکت ها ممکن است بسته های خاصی برای کمک به بازسازی آشپزخانه کوچک شما داشته باشند. و از این طریق می توانید از خدمات ارزان قیمت نیز اطمینان حاصل کنید.

چگونه سرویس نوسازی آشپزخانه کوچک ارزان قیمت را پیدا کنیم



عکس از معماران Martins Camisuli - ایده های طراحی آشپزخانه معاصر را کشف کنید

در اینترنت بررسی کنید
اینترنت اطلاعات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد و بنابراین به شما کمک می کند تا در مورد ایده های کوچک بازسازی آشپزخانه مطالعه کنید. وقتی با ایده هایی برای آشپزخانه کوچک خود روبرو شدید ، می توانید زودتر از موعد برنامه ریزی کنید و این به شما کمک می کند تا مقرون به صرفه ترین معامله را بدست آورید. در اینترنت با رقابتی ترین نرخ ها روبرو خواهید شد و از این طریق می توانید نرخ مناسب و مقرون به صرفه ای را در بودجه خود انتخاب کنید.

منبع: https://redpanel3d.com/mag/kitchen-decoration/

به طرح های آنها نگاه کنید
فقط به هزینه مقرون به صرفه نگاه نکنید بلکه به دنبال اجرای عملی طرح ها در آشپزخانه خود باشید. طرح های ارائه شده توسط سرویس نوسازی آشپزخانه کوچک باید متناسب با نیاز شما باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که طرح های زیادی برای انتخاب وجود دارد و ارائه دهندگان خدمات آماده پذیرش ایده ها و طرح های شما برای طراحی های نهایی هستند.

 

با دوستانتان در اطراف خود س Askال کنید
دهان به دهان هنوز هم بهترین حالت برای به دست آوردن اطلاعات در نظر گرفته می شود. از اعضای خانواده ، دوستان و همسایگان خود در مورد نوسازی آشپزخانه س Askال کنید و با گزینه های مختلف آشنا شوید. اگر آنها خدمات نوسازی آشپزخانه کوچک را تجربه کرده باشند ، به شما کمک می کند که در بازسازی خود انتظار داشته باشید.

چگونه سرویس نوسازی آشپزخانه کوچک ارزان قیمت را پیدا کنیم

عکس از Ajform Interiors - الهام بخش طراحی مدرن آشپزخانه باشید

بنابراین نکات ذکر شده را دنبال کنید و به دنبال خدمات نوسازی آشپزخانه کوچک با قیمت مناسب باشید تا ظاهری جدید و جذاب به آشپزخانه خود ببخشید. زمانی که شما در تحقیق و مقایسه می گذرانید اطمینان حاصل می کنید که با توجه به بودجه و قیمت تعیین شده خود ، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

https://beautyharmonylife.com/find-affordable-small-kitchen-renovations-service/



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آیا می خواهید در سئو کار کنید؟ سپس برای موفقیت و دستیابی به شغل مورد نظر خود به مهارت های خاصی نیاز دارید. در اینجا هشت مهارت مهمی که مدیران هنگام استخدام یک متخصص SEO جستجو می کنند آورده شده است.

رایان جونز رایان جونز / 9 آوریل 2018/8 دقیقه خوانده شده
1.5 کیلوگرم
سهام
66K
می خواند
8 مهارت برتر هر حرفه ای بزرگ SEO برای موفقیت نیاز دارد

متخصصان سئو از زمینه های مختلفی می آیند.

برخی از آنها برنامه نویس هستند ، برخی از آنها كارآفرین هستند ، برخی از بازاریابان سنتی ، برخی از روزنامه نگاران ، برخی حتی در گذشته رپر بودند.

در شرکت من ، تیم SEO ما اخیراً کار زیادی را به دست آورده و در حال رشد است ، بنابراین من زمان زیادی را صرف مصاحبه با نامزدهای نقش های آزاد کردم.

متخصصان سئو مهارت های متنوعی دارند ، اما مواردی وجود دارد که من در هر داوطلب جستجو می کنم.

این یک لیست جامع نیست و من مطمئن هستم که افراد زیادی وجود دارند که بدون این مهارت ها موفق شده اند - اما یک لیست بدون برخی جنجال ها چه سرگرم کننده ای خواهد بود؟

در اینجا هشت مهارت برتر وجود دارد که من هنگام استخدام SEO به دنبال آنها هستم.

1. تفکر انتقادی
این یک سنجش سخت است ، اما برای طرفداران SEO مهم است که بتوانند ذهن تحلیلی داشته باشند که قادر به تفکیک همبستگی و علیت باشد.

من یک SEO می خواهم که بتواند "3 What's" را درک کند:

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
چی شد.
چرا "آنچه اتفاق افتاده است" اتفاق افتاده است
کاری که باید درمورد آن انجام دهیم.
روش های زیادی برای اندازه گیری وجود دارد ، اما من کوتاه می خواهم از آنها بخواهم کوتاهترین راه عبور از یک پل را با یک چراغ قوه مشترک یا مشکل لامپ کلاسیک مشخص کنند.

درعوض ، من سوالات مصاحبه فرضی می دهم تا به من کمک کند روند فکر آنها را درک کنم.

برخی از نمونه سوالات مصاحبه عبارتند از: «فرض کنید شما و مشتری در مورد آنچه باید انجام دهیم اختلاف داریم. مرا در آن ملاقات با آنها و رویکردتان به آن دنبال کنید؟ "

یکی دیگر از این موارد "حساب فقط وب سایت جدید مشتری را از طریق ایمیل ارسال کرده است. آنها می خواهند بدانند که آیا می توانیم به SEO آنها کمک کنیم. اولین دو موردی که نگاه می کنید چیست؟ "

و مورد علاقه من این است: "من به شما نیاز دارم که یک دفتر در آلبانی باز کنید. شما مسئول انجام این کار هستید. اولین قدم شما چیست؟ "

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
هیچ پاسخ درست یا غلطی برای این س questionsالات وجود ندارد ، اما آنها به من کمک می کنند تا از روند فکر یک نامزد و نحوه حمله آنها به مشکلات ایده بگیرم.

می خواهم ببینم که آنها از چند زاویه مشکل را درک می کنند و از داده ها و منطق در تصمیم گیری های خود استفاده می کنند.

2. توانایی صحبت کردن و نوشتن
یک متخصص سئو که می تواند تحقیق درباره کلمات کلیدی و محتوای نویسنده خود را انجام دهد که شامل آن است ، فوق العاده با ارزش تر است.

ما فقط در مورد نوشتن مقالاتی مانند این مقاله یا صحبت در کنفرانس ها صحبت نمی کنیم.

من یک SEO می خواهم که بتواند تیم های داخلی و مشتریان را راضی به انجام کار درست کند و این ناشی از سخنرانی در جلسات و نوشتن عرشه ، مطالعات موردی ، POVs و غیره است. همه این مهارت های گفتاری و نوشتاری را شامل می شود.

سئو نه تنها به اطمینان بلکه به توانایی تقسیم ایده ها و افکار پیچیده در مفاهیمی نیاز دارد که افراد غیر سئوکار می توانند آنها را درک کرده و با آنها تصمیم بگیرند.

 

3. مهارت های فنی و برنامه نویسی
من مطمئن هستم که در مورد این بحث خواهد شد من به همان اندازه مطمئن هستم که بسیاری از طرفداران SEO در حال انجام یک کار kickass هستند و هیچ دانش برنامه نویسی ندارند.

تبلیغات Google ، Facebook و Microsoft خود را با Adzooma خودکار کنید
برنده کردن استراتژی های تبلیغات گوگل ، فیس بوک و مایکروسافت را خودکار کنید. 100٪ رایگان با پلت فرم PPC چند برنده جایزه رایگان ما در کمتر زمان کار خود را انجام دهید.

همین حالا شروع کنید
تبلیغات
حقیقت این است که آنها می توانند حتی با داشتن برخی دانش دانش برنامه نویسی ، کار دیگری نیز انجام دهند.

ما به عنوان متخصصان سئو در مورد سرعت صفحه ، رندر ، بارگذاری تنبل ، تغییر مسیرهای سمت سرور ، برچسب گذاری ریز داده ها و برچسب های HTML توصیه می کنیم.

اگر بتوانید با توسعه دهنده صحبت کنید و بینش ارائه دهید نه فقط خواسته ، همه این مکالمه ها راحت تر انجام می شود.

فهمیدن اینکه سازنده در هنگام عقب راندن از کجا می آید به طور شگفت انگیزی در سازش اختلافات مفید است.

برآورد سطح تلاش در برابر تأثیر SEO نیز کلیدی است. من نمی گویم طرفداران SEO باید توانایی نوشتن کد را داشته باشند ، اما آنها باید پیامدهای کدگذاری در مورد تغییراتی را که درخواست می کنند و آنچه را برای توسعه دهندگان به همراه دارد ، اشتباهات و مخالفت های رایج و حتی چگونگی غلبه بر آنها را درک کنند. آنها

به معنای واقعی کلمه صدها چیز فنی دیوانه وجود دارد که یافتن آنها با داشتن برخی دانش های اساسی برنامه نویسی آسان تر می شود. مانند بارگذاری تنبل به عنوان مثال.

بسیاری از افزونه های معمول از ویژگی srcset استفاده می کنند اما از ویژگی src برای تصاویر استفاده نمی کنند - و Google قادر به دیدن آن نیست. من این را می دانم ، زیرا همه آنها را آزمایش کردم و همه آنها را پیاده کردم - کارهایی که بدون داشتن دانش برنامه نویسی نمی توانستم انجام دهم.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
دانش فنی همچنین توانایی شما را برای سهولت زندگی فراهم می کند - خواه نوشتن سریع اسکریپت پایتون برای افزودن خودکار hreflang به نقشه سایت XML یا فرم وب مبتنی بر PHP برای ایجاد خودکار بک لینک برای شما (این کار را نکنید.)

4. مهارت های اجتماعی و نوشیدن
در طول زندگی حرفه ای خود ، من روابط بسیار خوبی برقرار کرده ام و فقط با حضور در میله های کنفرانس ، چیزهای زیادی آموخته ام. برای انجام این کار ، شما نمی توانید یک خزنده باشید و باید بتوانید با دیگران کنار بیایید.

اگر وقت خود را صرف بحث در مورد سیاست کنید ، از دست خواهید داد. همچنین می توانید مشروبات الکلی خود را نگه دارید یا با احترام رد کنید - زیرا بسیاری از متخصصان بزرگ سئو عاشق نوشیدن هستند.

یادآوری: نوار کنفرانس هرگز مکانی برای جستجوی یک دوست دختر / پسر جدید نیست اما مکانی عالی برای صحبت در مورد تئوری و تاکتیک های SEO است.

هیچ کس نمی خواهد در مورد آن یک مشکل خاص که فقط در سایت شما وجود دارد و توضیح آن 10 دقیقه طول می کشد چیزی بشنود (مگر اینکه نوشیدنی بخرید). با این حال ، آنها دوست دارند درباره چیزهای جدید و هیجان انگیزی که دیده اید یا انجام داده اید بشنوند.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
5. مهارت های تجزیه و تحلیل
اگر متخصصان سئو بتوانند وارد Adobe یا Google Analytics شوند و داده های خود را بگیرند ، می توانند در وقت زیادی صرفه جویی کنند.

درک اساسی KPI های تجاری نیز برای استراتژی مناسب سئو نیاز است.

من به تیم هایم این فرصت را می دهم تا گواهی Adobe و Google Analytics را تأیید کنند زیرا حتی اگر آنها داده را جذب نمی کنند ، درک این موضوع کمک می کند - بلکه در بیشتر مواقع ما به جذب داده می پردازیم.

اگر نمی توانید داده ها را بکشید و تقسیم کنید ، احتمالاً برخی از بینش ها را از دست می دهید.

6. مهارت های اکسل
کشیدن داده کافی نیست. بعضی اوقات باید کمی آن را دستکاری کنید تا بینش لازم را کسب کنید.

من با بسیاری از طرفداران SEO آشنا شده ام که نمی توانند ساده ترین کارها را در Excel انجام دهند.

دستورات Vlookups ، Concatenates و IF (به معنای واقعی کلمه 473 عملکرد دیگر - به طور جدی 476 عملکرد داخلی در اکسل وجود دارد) باید بخشی از مجموعه ابزارهای SEO باشد.

در طول کار خود ، تعداد بی شماری قالب اکسل ایجاد کرده ام که به حل مشکلات روزمره کمک می کند.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
این که آیا تبدیل یک Crawing Frog Crawl به یک نقشه سایت XML ، اندازه گیری تغییرات الگوریتم و تأثیر آنها با داده های GA / Adobe ، ایجاد CTR سفارشی توسط منحنی موقعیت ، یا به سرعت کپ کردن کلمات کلیدی از کنسول جستجو به مارک / غیر نام تجاری یا توسط گروه های محصول ، ارزشمند است

7. رانندگی ، انگیزه و سازگاری
چیزی که من از کار در SEO دوست دارم و از آن متنفرم این است که فقط ساعت 5 عصر خاموش نمی شود.

بازاریابی از آن دسته مشاغلی نیست که هر شب در دفتر کار بگذارید. در مغز شما باقی می ماند.

برای اینکه واقعاً در سئو این روزها عالی باشید ، باید انگیزه داخلی داشته باشید که شما را مجبور به ادامه یادگیری کند.

چه یک زبان برنامه نویسی جدید ، چه یک چارچوب جدید (WordPress ، React ، Angular و غیره) ، یک استاندارد موتور جستجوی جدید مانند Schema یا AMP ، یا درک یادگیری ماشین ، همیشه چیزهایی برای یادگیری وجود دارد.

داوطلبانی که به بالای لیست استخدام من می روند کسانی هستند که وب سایت های پروژه جانبی خود را دارند یا ابزارهای خاص خود را برای حل مشکلات خود ایجاد می کنند. به عنوان مثال: استفاده از API ابزار وب مستر برای خودکار کشیدن داده ها و قالب بندی آنها برای گزارش ها. من فقط آن شخص را استخدام کردم.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
سئو همچنین به سازگاری و ضخیم بودن پوست نیاز دارد. صنعت ما تغییر می کند و بعضی اوقات مجبور می شویم به مشتری ها اعتراف کنیم که موارد ارسالی دایرکتوری ، مجسمه سازی PageRank ، رد لینک یا سایر مواردی که قبلاً توصیه کرده ایم دیگر واقعاً بهترین ایده نیستند.

این در مورد قرار دادن اهداف مشتری است - گاهی اوقات جلوتر از فرصت های درآمد SEO. (من به شما گفتم که می خواهم بحثی را در توییت های منتهی به این مقاله شروع کنم.)

8. حس شوخ طبعی
ما در صنعت SEO با فراز و نشیب های زیادی روبرو هستیم - و اغلب با سرعت بالا.

مهم این است که گاهی یک قدم به عقب برگردید و به یاد داشته باشید که ما جان خود را نجات نمی دهیم ، ما فقط بازاریابی می کنیم.

تا آنجا که شغل می تواند استرس زا باشد ، بیشتر آن می تواند تا فردا صبر کند. حس شوخ طبعی بسیار طولانی است که باعث می شود مشاغل ما بسیار لذت بخش و پربارتر شوند.

منابع شغلی SEO بیشتر:

13 کارشناس SEO نکات خود را برای تازه کارها به اشتراک می گذارند
37 سوال مصاحبه شغلی برای آشکار کردن تفکر استراتژیک در جستجوگرها
41 مورد از بهترین سوالات مصاحبه شغلی SEO

https://www.searchenginejournal.com/top-seo-skills/229623/#close



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

هزاران افسانه درباره آنچه مادران هنگام شیردهی باید یا نباید بخورند وجود دارد. توصیه فعلی این است که مادر باید از رژیم های غذایی متنوعی از غذاهای سالم که برای منطقه جغرافیایی یا فرهنگ وی معمول است استفاده کند و غذاهای مخصوص و بدون داروی پزشکی را محدود یا شامل نکند.

برای درک اینکه چرا رژیم غذایی مادران نباید محدود شود ، بهتر است نحوه تولید شیر را بررسی کنید. شیر از جریان خون در داخل غدد ساخته می شود. شیر مادر از محتویات معده مادر ساخته نمی شود. غذاهایی که مادر می خورد در سیستم گوارش تجزیه می شوند. خون در آنجا به غدد شیر می رسد که کربوهیدرات ها ، مواد مغذی ، گلبول های سفید خون ، آنزیم ها ، آب ، چربی و پروتئین های پیش بیوتیک را به غده منتقل می کند.

غذاهایی که مادر می خورد یک سفر طولانی به شیر دارند. هر غذایی قادر به انتقال کل پروتئین یا چربی یا کربوهیدرات از دستگاه گوارش و ورود به جریان خون نیست. بیشتر پروتئین هایی که مادران می خورند به طور قابل توجهی در سیستم گوارش تجزیه می شوند. فیبر نامحلول یکی از اجزای رژیم غذایی مادر است که هرگز از دستگاه گوارش خارج نمی شود و هرگز به شیر نمی رسد.

هنگام در نظر گرفتن غذاهایی که باید هنگام شیردهی از آنها استفاده کنید یا از آنها اجتناب کنید ، باید به یاد داشته باشیم که غذای کامل وارد شیر نمی شود. در اینجا لیستی از افسانه های غذایی معمول برای مادران شیرده و حقایق ذکر شده است:

افسانه: کلم بروکلی ، کلم ، لوبیا و خیار به کودک گاز می دهد.
واقعیت: سبزیجات به دلیل اختلاط فیبر نامحلول با باکتریهای روده باعث گاز می شوند. فیبر نامحلول از دستگاه GI خارج نمی شود و نمی تواند به شیر برسد.

افسانه: غذای پرادویه باعث شیرین شدن شیر مادر می شود.
واقعیت: شیر انسان بسیار شیرین است. هیچ مدرکی در مورد کپسایسین در شیر مادر یافت نشده است. بسیاری از مادران شیر خود را پس از خوردن غذای کاملاً فصلی آزمایش می کنند.

باور غلط: طعم های قوی مانند سیر یا پیاز به کودک کولیک می دهد.
واقعیت: در یک مطالعه شیر مادر سیر ، نوزادان گروه سیر زمان بیشتری را در سینه گذراندند و شیر بیشتری مصرف کردند. سیر ممکن است برای مادرانی که نیاز به پرستاری بیشتر دارند مفید باشد.

افسانه: اگر کودک کلافه یا کولیک است ، لبنیات را برش دهید.
واقعیت: حساسیت به پروتئین شیر گاو فقط در 2-7٪ از جمعیت است. سر و صدا علامتی برای تشخیص حساسیت به پروتئین شیر گاو نیست.

افسانه: اگر کودک شکم یا کولیک دارد ، به سمت شیر ​​بدون لاکتوز بروید
واقعیت: لاکتوز کربوهیدرات اصلی شیر مادر است. این از لاکتوز در رژیم غذایی مادر حاصل نمی شود. غدد پستان باعث تولید لاکتوز می شوند. عدم تحمل لاکتوز در یک نوزاد تازه متولد شده یک مسئله جدی در متابولیسم است که باید توسط یک پزشک پزشکی رفع شود.

افسانه: مادر باید از نوشابه پرهیز کند زیرا به کودک گاز می دهد.
واقعیت: نوشیدنی های گازدار خون را گاز نمی دهند. حباب نمی تواند به شیر برسد.

افسانه: نعناع فلفلی (چای ، آب نبات ، روغن اساسی) شیر شما را خشک می کند.
واقعیت: برخی از فرهنگ های عامیانه و متون تاریخی گیاهی از نعناع فلفلی به عنوان یک گیاه لاکتوژنیک یاد می کنند. هیچ علمی برای حمایت از هر دو ادعا وجود ندارد. نعناع فلفلی یکی از دمنوش های گیاهی است که توسط آکادمی سیاست و شیردهی سازگار با شیردهی ذکر شده است.

افسانه: برای تهیه شیر باید شیر بخورید.
واقعیت: بسیاری از زنان بدون لبنیات شیر ​​تولید می کنند.

https://oasislactationservices.com/2015/07/21/breastfeeding-and-maternal-diet/



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

بازاریابی دیجیتال به عنوان یک دسته یک جانور است. می توان در نظر گرفت که بازاریابی در شبکه های اجتماعی را در بر می گیرد. بازاریابی دیجیتال می تواند بلافاصله محتوا را تحویل دهد و اغلب می تواند جمعیت محدود مصرف کننده را هدف قرار دهد.

در دوره جدید بازاریابی تعامل ، بازاریابان مدرن و متخصصان روابط عمومی باید از تمام ابزارهایی که در اختیار دارند برای شناسایی مخاطبان هدف خود و یافتن و تعامل با آنها بهتر استفاده کنند. این کار با درک تفاوت بازاریابی دیجیتال و بازاریابی شبکه های اجتماعی و چگونگی همکاری این دو شروع می شود.

بهتر است در مورد بازاریابی دیجیتال به عنوان یک چتر اصطلاح استفاده شود که شامل تمام تلاش های بازاریابی است که برای ایجاد آگاهی و افزایش تعامل در سیستم عامل های دیجیتال استفاده می شود. این موارد عبارتند از: وبلاگ نویسی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی وب ، سئو ، SEM ، بازاریابی موبایل ، بنرهای آنلاین و بازاریابی در شبکه های اجتماعی.

با این وجود ، این فراتر از اینترنت است و سعی می کند با استفاده از ابزارهای دیجیتال به افرادی در دنیای آفلاین دسترسی پیدا کند در حالی که شبکه های اجتماعی محدود به مرزهای اینترنت هستند.

یک کمپین بازاریابی دیجیتال ممکن است شامل یک یا چند م componentsلفه (تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات موبایل ، تلویزیون ، پیام کوتاه و غیره) باشد در حالی که استراتژی رسانه های اجتماعی ممکن است شامل یک یا چند سیستم عامل رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر و غیره) باشد.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، جدیدترین موردی است که در بازاریابی دیجیتال ایجاد می شود و شامل تبلیغ تبلیغات و جذب پیام در Facebook ، Linkedin ، Pinterest ، Instagram ، Twitter ، Google+ ، Snapchat و Tumblr است.

رسانه های اجتماعی نیز به شدت با یک استراتژی محتوا مرتبط هستند ، یعنی شما محتوا ایجاد می کنید و از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ آن استفاده می کنید در حالی که یک بازاریابی دیجیتال می تواند برای تبلیغات کاملاً روی بنرها (چه در اینترنت ، تلویزیون یا بیلبوردها) متمرکز شود.

در حالی که این دو م componentsلفه های مختلفی را شامل می شوند ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی بخشی از بازاریابی دیجیتال است. با این حال ، در حالی که بازاریابی دیجیتال شامل تبلیغ در چندین کانال است ، بازاریابی رسانه های اجتماعی محدود به سیستم عامل های رسانه اجتماعی مبتنی بر اینترنت است.

مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی در فعالیت های بازاریابی شما چیست؟
استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات و خدمات آنلاین یا آفلاین شما مزایای بسیاری دارد.

این یک روش سریع برای گسترش خبر است - اگر طرفداران زیادی دارید ، می توانید توییتر کنید یا در فیس بوک پست بگذارید و پیام شما می تواند بلافاصله به هزاران کاربر در سراسر جهان برسد. در واقع ، رسانه های اجتماعی سریعترین راه (حتی از تلویزیون و رادیو) برای اعلامیه یا پخش پیام هستند.

شما می توانید مخاطبان خود را مشخص کنید ، به طوری که حتی اگر طرفداران زیادی نداشته باشید ، پیام شما در مقابل افرادی قرار می گیرد که به محصول یا خدمات شما مرتبط هستند.

برای سئو خوب است - نشانه های بیشتری وجود دارد که از سیگنال های اجتماعی برای اهداف رتبه بندی توسط Google و Bing استفاده می شود. پروفایل های اجتماعی که به درستی تعریف شده اند نیز می توانند سئو را افزایش دهند.

رسانه های اجتماعی چیزی است که اگر می خواهید در کنار مشتری خود باشید و با آخرین تحولات بازاریابی همگام باشید ، نمی توانید آن را نادیده بگیرید. این یکی از بهترین راه ها برای تعامل با مشتریان و یافتن خواسته های آنهاست - شبکه های اجتماعی به مشتریان این فرصت را می دهند تا با رأی دادن از طریق پسندیدن و بازتوییت ها ، نظر دادن و اشتراک گذاری ، نشان دهند که محصول یا قطعه ای را دوست دارند. به عنوان یک بازاریاب می توانید این آمار را تجزیه و تحلیل کنید ، با مشتریان خود صحبت کنید و دریابید که چگونه محصولات ، مطالب یا خدمات خود را بهتر کنید.

کدام یک از بازاریابی دیجیتال یا رسانه های اجتماعی مهمتر است؟
این به نوع مارک ، محصولات یا خدماتی که می خواهید تبلیغ کنید بستگی دارد. مواردی وجود دارد که اشکال دیگر بازاریابی دیجیتال برای ایجاد آگاهی مناسب تر از شبکه های اجتماعی است.

رسانه های اجتماعی یکی از ضروریات هر محصول ، مارک یا خدمات است - مخاطبان گسترده یا نه. هر چند وقت یک بار خواسته اید درباره مارک بیشتر بدانید و فقط بفهمید که آنها در اجتماع حضور ندارند؟ دستیابی به آنچه مردم درباره نام تجاری می گویند ، چه چیزهایی برای برند مهم هستند (نظارت بر محتوا در کانال های آنها) به ترسیم تصویری گسترده تر از سازمان کمک می کند.

تا آنجا که اهمیت می رود ، این واقعاً به کاری که سازمان شما انجام می دهد بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر در حال فروش یک محصول نرم افزاری هستید ، شبکه های اجتماعی می توانند به شما در یافتن مشتریان جدید ، آموزش مشتریان فعلی خود (با ارسال نکات و ترفندهایی برای آنها) و اطلاع رسانی آنها در مورد به روزرسانی های جدید ، نسخه های بعدی و غیره کمک کنند.

اگر از طرف دیگر ، شما در حال فروش ابزارهای سفارشی برای کشاورزان هستید ، می توانید از رسانه های اجتماعی به عنوان منبعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات استفاده کنید ، اما نقطه اصلی فروش شما تبلیغات بیلبورد در مناطق روستایی و تبلیغات رادیویی خواهد بود.

برای به اشتراک گذاشتن م audienceثرترین پیام ها در مهم ترین کانال ها ، باید بدانید که مخاطبان شما در کجا "پاتوق" می کنند.

مهم است که تفاوت بین تئوری های مختلف بازاریابی را بدانید تا بتوانید مناسب ترین ابزارها را برای استفاده در مبارزات انتخاب کنید.

یک کمپین بازاریابی دیجیتال شامل چه مواردی است؟
در حالی که م componentsلفه های بازاریابی دیجیتال زیاد است ، یک کمپین معمولاً شامل مواردی از خانواده بازاریابی اینترنتی است. دیدن یک کمپین تبلیغاتی با موارد زیر بسیار معمول است:

بازاریابی موتور جستجو - یا از طریق استراتژی محتوا و SEO یا از طریق تبلیغات جستجوی پولی (Adwords)

تبلیغات رسانه های اجتماعی - تبلیغات پولی در فیس بوک ، تبلیغات در توییتر ، Pinterest و + Google.

تبلیغات بازار موبایل - توسعه برنامه های بومی و ارسال به Google Play و Apple Store

بازاریابی از طریق ایمیل - تبلیغ محصولات یا خدمات از طریق کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی دیجیتال آینده بازاریابی است و به تدریج در دنیای آنلاین و آفلاین جایگاه بیشتری پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر ، رسانه های اجتماعی راهی برای برقراری ارتباط با افراد دیگر است ، این بخشی از بازاریابی دیجیتال است و اینجاست که می تواند نحوه یافتن مشتری های جدید و تبلیغ محصولات ما را تغییر دهد.

https://www.linkedin.com/pulse/how-social-media-fits-digital-marketing-jessica-turner



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

وقتی صحبت از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می شود ، کلمات کلیدی نام بازی هستند.

آنها تعیین می کنند که محتوای وب شما در کدام نتایج جستجو ظاهر می شود ، که به نوبه خود تعیین می کند چه کسی با آن محتوا روبرو می شود.

اما اگر در زمینه جستجوگرها تازه وارد هستید ، ممکن است از خود بپرسید که مشاغل از کجا این کلمات کلیدی را پیدا می کنند. برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق ، باید بدانید که چگونه کلمات کلیدی SEO با کیفیت بالا را پیدا کنید.

با این وجود چگونه این کار را انجام می دهید؟ در زیر ، برخی از نکات اساسی در مورد کلمات کلیدی را بررسی خواهیم کرد که می توانید برای تقویت SEO خود استفاده کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید و سپس برای دریافت راهنمایی های بیشتر از آژانس جستجوگرها با بیش از 500 توصیف مشتری ، در درآمد هفتگی مشترک شوید!

 

ما فقط نمی خواهیم در مورد کار زیبایی که انجام می دهیم به شما بگوییم.

ما می خواهیم شما را نشان دهیم
ما در کل ساخته ایم

1000
وب سایت هایی در صنایعی مانند شما

کارهای گذشته ما را مشاهده کنید
1. بدانید که به دنبال چه چیزی هستید
قبل از شروع تحقیق درباره کلید واژه خود ، باید بدانید تحقیق کلید واژه چیست و چرا مهم است.

کلمات کلیدی به شما کمک می کنند مخاطبان صحیح را هدف قرار دهید تا افراد مناسب محتوای شما را پیدا کنند. این گفته است ، بنابراین شما باید با تعیین اینکه چه کسی مخاطب است شروع کنید.

شما باید مواردی مانند:

چه کسی در حال حاضر محصولات یا خدمات شما را خریداری می کند؟
متوسط ​​درآمد مشتریان فعلی شما چقدر است؟
سن و جنسیت مشتریان فعلی شما چقدر است؟
پس از تعیین شخصیت بازاریابی خود ، از خود بپرسید که این افراد ممکن است در Google جستجو کنند. چه نوع س quالاتی ممکن است داشته باشد که مربوط به محتوای شما باشد؟

شما می خواهید این س questionsالات را در حین انجام مراحل تحقیق در ذهن داشته باشید.

2. با برخی از موضوعات مرتبط آشنا شوید
بعد از اینکه مخاطبان خود را تعیین کردید ، می توانید موضوعات طوفان فکری را که ممکن است بخواهید هدف قرار دهید شروع کنید. این ایده ها هنوز کلمات کلیدی خاصی نخواهند بود ، بلکه پنج تا 10 دسته گسترده تر هستند که ممکن است کلمات کلیدی از کلمات کلیدی الهام بگیرند.

بگذارید بگوییم تجارت شما انواع ابزارها را از چکش گرفته تا بیل می فروشد. در اینجا چند موضوع وجود دارد که ممکن است به کسب و کار شما مرتبط باشند:

نجاری
ساخت و ساز
نگهداری از منزل
باغبانی
هنگام ارائه این دسته از سالات مربوط به مخاطبان خود را از مرحله 1 در ذهن داشته باشید.

3. کلمات کلیدی طوفان فکری برای هر موضوع
هنگامی که لیست اولیه موضوعات خود را تنظیم کردید ، می توانید کلمات کلیدی را برای استفاده از آن تفکر کنید.

بیایید به نمونه های مرحله قبل نگاه کنیم ، با شروع "کار چوب" از خود بپرسید: افراد ممکن است چه پرسش های مربوط به نجاری داشته باشند؟

از آنجایی که کار با چوب شکل گیری و ساختن چیزها از چوب است ، شما ممکن است "چگونه X را بسازید" به عنوان یک موضوع خوب ، با "X" برای موارد مختلف مانند "یک جعبه پرنده" یا "یک قفسه" مبادله کنید.

هنگامی که هر تعداد از درخواست های احتمالی را برای هر موضوع ذکر کردید ، وقت آن است که شروع به تحقیق در این فرایند کنید.

4- بدانید که قبلاً برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی کرده اید
حتی اگر هنوز تلاش آگاهانه ای برای هدف قرار دادن هر کلمه کلیدی با محتوای وب خود انجام نداده اید ، ممکن است هنوز رتبه بندی برخی را داشته باشید. دیدن اینکه محتوای شما در حال حاضر برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می شود ، راهی عالی برای یادگیری بیشتر مرتبط بودن موضوعات با کسب و کار شما است.

اما چگونه می توانید بفهمید که در حال حاضر برای چه رتبه ای هستید؟ ساده ترین کار استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل است. Google Analytics یک گزینه است - و این برنامه رایگان است.

متناوباً ، می توانید از MarketingCloudFX ، پلت فرم بازاریابی دیجیتال پیشرو در صنعت WebFX استفاده کنید. با استفاده از ویژگی AnalyticsFX ، می توانید ارزیابی دقیق کلمات کلیدی را که وب سایت شما در حال حاضر برای آنها رتبه بندی می کند ، دریافت کنید.

از هر پلتفرمی که استفاده می کنید ، حتماً از بین رتبه بندی های موجود خود ایده های خوبی برای کلمات کلیدی پیدا خواهید کرد و می توانید آن ها را به لیست موجود خود اضافه کنید.

5. به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط بپردازید
شما می توانید در طول روز طوفان فکری داشته باشید ، اما در نهایت ، بهترین منبع برای دانستن اینکه افراد کلمات کلیدی را به دنبال چه هستند Google است. و بهترین راه برای یادگیری این اطلاعات ، کاوش در کلمات کلیدی مرتبط است.

برای اینکه دو کلمه کلیدی مرتبط در نظر گرفته شوند ، Google باید تعیین کند که آنها هدف جستجوی یکسان یا مشابه دارند. به عنوان مثال ، اگر به دنبال کلمات کلیدی مرتبط برای "دستورالعمل ساخت کابینت" باشید ، یک نتیجه "نحوه ساخت کابینت دیواری" است.

 

یک نکته جالب در مورد جستجوی کلمات کلیدی مرتبط این است که انواع مختلفی از ابزار تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. ساده ترین راه این است که یک کلمه کلیدی را در Google جستجو کنید و سپس "جستجوی مرتبط" را در پایین نتایج جستجو کنید.

برای نتایج گسترده تر ، می توانید از یک ابزار کلمه کلیدی رایگان مانند Google Keyword Planner یا KeywordsFX استفاده کنید. همچنین می توانید گزینه های زیادی را به صورت آنلاین پیدا کنید.

با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی به انتخاب خود ، کلمات کلیدی را که قبلاً فهرست کرده اید جستجو کنید تا کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید - در حین کار آنها را به لیست خود اضافه کنید.

6. لیست کلمات کلیدی خود را اصلاح کنید
در حال حاضر ، شما باید یک لیست قابل توجه از کلمات کلیدی برای کار داشته باشید ، اما همه کلمات کلیدی خوب نیستند. برخی از آنها برای اهداف کاربر مناسب نیستند ، در حالی که دیگران ممکن است بازدید کافی از جستجو را نداشته باشند.

شما فقط می خواهید کلمات کلیدی را در لیست خود نگه دارید که هم از نظر حجم جستجو و هم از نظر ارتباطی زیاد باشد.

خوشبختانه ، فرآیند تحقیق شما باید از قبل مرتبط باشد ، زیرا شما از مواردی مانند رتبه بندی فعلی و کلمات کلیدی مرتبط استفاده کرده اید. اما حجم چیست؟

حجم جستجو به میزان بازدیدی که یک کلمه کلیدی معین دریافت می کند اشاره دارد. شما نمی خواهید یک مقاله کامل با هدف "نکات مربوط به خانه پرستاری" بنویسید تا متوجه شوید که هیچ کس هرگز آن کلمه کلیدی را جستجو نمی کند.

برای جلوگیری از این مشکل ، می توانید از یک ابزار دیگر کلمه کلیدی رایگان استفاده کنید: Google Trends. Google Trends به شما امکان می دهد با مرور زمان حجم جستجو را برای یک کلمه کلیدی مشخص مشاهده کنید. این بدان معناست که شما می توانید میزان محبوبیت یک کلمه کلیدی را کم یا زیاد کنید.

هنگامی که لیست خود را کاهش می دهید ، از کلمات کلیدی با حجم جستجوی کم استثنائی خلاص شوید. همچنین ، هدف داشتن تعادل سالم از کلمات کلیدی دم بلند و دم کوتاه است. شما نمی خواهید همه کلمات کلیدی شما آنقدر گسترده باشد که رقابت مانند "پیچ گوشتی" طاقت فرسا باشد.

با WebFX کلمات کلیدی SEO خود را تقویت کنید
پس از پیروی از این نکات تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، اکنون باید بدانید که چگونه کلمات کلیدی SEO را جستجو کنید - اما این تنها قدم اول است. شما هنوز هم باید محتوای مربوطه را بنویسید ، کلمات کلیدی را ادغام کنید و سایر اقدامات خوب سئو را برای رتبه بندی هر یک از صفحات وب سایت خود انجام دهید.

خبر خوب این است که شما مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید! WebFX بیش از 20 سال تجربه در زمینه SEO دارد و ما دوست داریم از این تجربه برای کمک به شما در بهینه سازی SEO خود استفاده کنیم. فقط کافی است با ما با شماره 888-601-5359 تماس بگیرید یا امروز بصورت آنلاین با ما تماس بگیرید!

https://www.webfx.com/blog/seo/how-to-search-for-seo-keywords/



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()